loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 معرفی 10 نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن اروپا

 

یوفا فهرست 10 نامزد کسب عنوان برترین بازیکن فوتبال اروپا را اعلام کرد که بیشتر این بازیکنان از تیم بایرن مونیخ هستند. رئال مادرید فصل گذشته موفق شد با برتری برابر آتلتیکو مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابد و دهمین جام این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. با این وجود هنوز هم بلایرن‌مونیخ بیشترین گزینه را در این فهرست دارد.

یوفا دو هفته دیگر سه نامزد اصلی برترین بازیکن فوتبال اروپا را معرفی خواهد کرد تا از بین آن، یک نفر به عنوان برتری بازیکن فوتبال اروپا انتخاب شود.

در زیر معرفی 10 نامزد اصلی برترین بازیکن فوتبال اروپا را می‌بینید:

1- کریستیانو رونالدو (رئال مادرید- پرتغال): این ستاره پرتغالی به احتمال زیاد در فهرست نهایی برترین بازیکن اروپا حضور داشته باشد . رونالدو فصل گذشته موفق شد به عنوان آقای گل لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و رکورد گلزنی در یک فصل این رقابت‌ها را نیز به نام خود ثبت کند. قهرمانی او با رئال مادرید می تواند مهم ترین دلیل برای حضور او در بین سه نامزد نهایی باشد. هر چند یک جام جهانی کابوس‌وار شانس او را برای دریافت این عنوان کم کرده است.

2- آنخل دی‌ماریا (رئال مادرید- آرژانتین): این بازیکن آرژانتینی نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی داشت . دی‌ماریا هر چند گفته می شود قرار است رئال‌مادرید را به زودی ترک کند، اما هنوز هم یکی از سه بازیکن برتر این تیم شناخته می شود. دی‌ماریا در اواسط جام جهانی مصدوم شد و بازی‌های حساس آرژانتین را در این رقابت‌ها از دست داد.

3- فیلیپ لام (بایرن‌مونیخ - آلمان): مدافع بی‌حاشیه فوتبال المان که اعلام بازنشتگی کرده است توانست جام جهانی را در ماراکانا بالای سر ببرد . او در تیم بایرن‌مونیخ نیز سال ها توانست به افتخارات زیادی دست یابد هر چند که فصل گذشته سد بزرگ رئال‌مادرید مانع شد تا این تیم قهرمانی خودش را در لیگ قهرمانان تکرار کند. لام با توجه به قهرمانی با آلمان در جام جهانی شانس زیادی برای حضور در بین نامزد‌های نهایی دارد.

4- مانوئل نویر (بایرن مونیخ - آلمان): تنها دروازه‌بان این فهرست که در بهترین روز های خود حضور دارد . ستاره سابق تیم شالکه با ورود به بایرن‌مونیخ توانست خودش را به عنوان برترین دروازه‌بان جهان معرفی کند. او در جام جهانی نیز بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و شایسته حضئر در این فهرست بود.

5- توماس مولر (بایرن‌مونیخ - آلمان): یکی دیگر از ستاره های تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و توانست کارشناسان یوفا را قانع کند که در این فهرست قرار گیرد . این بازیکن جوان که در دو دوره جام جهانی موفق شده است 10 گل به ثمر برساند می تواند رکورد گلزنی هم‌تیمی‌اش میرسلاو کلوزه را بشکند.

6- آرین روبن (بایرن‌مونیخ - هلند): روبن در جام جهانی توانست ارزش‌های خودش را به خوبی نشان دهد . این بازیکن هلندی در یتم بایرن مونیخ نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشت اما بعید به نظر می‌رسد بتواند به این عنوان ارزشمند دست یابد.

7- لیونل مسی (بارسلونا- آرژانتین): مسی فصل گذشته همران تیمش ناکام بود و نتوانست به هیچ عنوان قهرمانی دست یابد. با این وجود این بازیکن به قدری در جام جهانی خوب کار کرد که توانست نامی برذای خودش در این فهرست دست و پا کند. مسی در جام جهانی به عنوان برترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد اما با در نظر گرفتن این موضوع که او هیچ قهرمانی در فصل گذشته کسب نکرد شانس این ستاره 27 ساله کاهش میابد.

8- لوئیس سوآرس (لیورپول - اروگوئه): غیرمحتمل ترین گزینه برای انتخاب به عنوان برترین بازیکن این رقابت‌ها لوئیس سوآرس است که به تازگی به تیم بارسلونا پیوسته است . حرذکت جنجالی او در بازی تیمش و ایتالیا در جام جهانی باعث شد تا هم خودش با محرومیت سنگین مواجه شود و هم شانسش برای دریافت عنوان برترین بازیکن اروپا کاهش یابد.

9- دیگو کاستا (چلسی - اسپانیا) کاستا فصل گذشته موفق شد با گال‌های مهمش تیمش را به قهرمانی در لیگای اسپانیا برساند تا آتلتیکو پس از سال ها قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کند. این بازیکن که به تازگی به چلسی پیوسته است، تنها بازیکن لیگ انگلیس در این فهرست است.

10- خامس رودریگس (موناکو - کلمبیا): آقای گل جام جهانی 2014 برزیل توانست در جام جهانی ارزش های خود را به خوبی نشان دهد و در این فهرست قرار گیرد. در روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره پیوستن این بازیکن به رئال‌مادرید به گوش رسیده است که می تواند سکوی پرتابی برای رودریگس جوان باشد.

فصل گذشته فرانک ریبری موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد. 

سمن یار بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

تیم‌ملی بسکتبال قهرمان کاپ آسیا شد

 دیدار فینال پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا عصر امروز بین تیم های ایران و تایوان در ووهان چین برگزار شد و تیم ملی کشورمان موفق شد حریف خود را 89 بر 79 شکست داده و برای دومین بار پیاپی قهرمان شود.

دو تیم با شکست چین و فیلیپین راهی دیدار نهایی شده بودند.

مهمد بچیروویچ در این بازی ایران را با ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان فرستاد.

تایوانی‌ها با شکست چین میزبان راهی فینال شده بودند و قدرت خوبی در این رقابت‌‌ها داشتند و بازی سرعتی در دستور کارشان قرار داشت و در حمله و پرتاب‌های سه امتیازی به خوبی عمل کردند.

ملی پوشان کشورمان در این بازی برخلاف دیدار با فیلیپین یک مقدار ناهماهنگ تر بودند و توپ‌های از دست رفته‌شان بیشتر از دیدارهای دیگر بود.

کوارتر اول با نتیجه 26 بر 21 به سود ایران به پایان رسید و کوارتر دوم را تایوانی‌ها 21 بر 16 بردند تا نیمه نخست را دو تیم با حساب 42 بر 42 مساوی به رختکن بروند.

کوارتر سوم باز هم با برتری 24 بر 20  ایران به پایان رسید، اما در حالی که کمتر از دو ثانیه تا پایان بازی مانده بود پرتاب استثنایی بازیکن تایوانی از میانه میدان توپ را وارد سبد ایران کرد تا صحنه زیبایی در بازی رقم بخورد.

در کوار تر چهارم اختلاف امتیاز به 11 امتیاز هم رسید و این نشان از برتری تیم ملی کشورمان داشت.

شاگردان بچیروویچ در کوارتر چهارم هماهنگی بسیار خوبی داشتند و در نهایت موفق شدند بار دیگر آقایی خود را در بسکتبال ایران نشان داده و با حساب 89 بر 79 به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم ملی کشورمان سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و به خوبی از عنوان خود دفاع کرد.

در دیدار رده بندی نیز چینی‌ها مقابل فیلیپین 80 بر 79 شکست را پذیرا شد و در نهایت چهارم شد.

سمن یار بازدید : 5 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

                                                   دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِکَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.


خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار
 بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان

سمن یار بازدید : 12 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون کشور با انتشار عکس زیر در صفحه رسمی خود در فیس بوک نوشت :«دوستان زیادی درباره این خبر روزنامه گل سوال کردن؛ باید خدمتتون عرض کنم تاکنون به طور رسمی ممنوع التصویر بودن ما ابلاغ نشده و انچه هست خبرهایی از گوشه و کناره که می شنویم.»

 نرگس محمدی,  واکنش نرگس محمدی به ممنوع التصویر شدنش

سید جواد هاشمی، سرپرست هنرمندان اعزامی به برزیل نیز چند روز پیش درباره ممنوع الکار شدن برخی هنرمندان پس از بازگشت از این سفر در تلویزیون گفت: خبر ممنوع الکاری هنرمندان را من هم درباره 5 یا 6 نفر از آنها شنیده ام و اگر واقعی باشد واقعاً متاسفم.

سمن یار بازدید : 8 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

یک زن موتور سوار انگلیسی در دو ساال گذشته به مدت دو ماه تمام مناطق ایران را از طریق موتور سیکلت پیموده است.
به گزارش عصر ایران ” لوییز پریس” موتور سوار حرفه ای و گردشگر انگلیسی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ دو بار و در مجموع ۶۰ روز ، مسافتی معادل ۳ هزار مایل ( ۴۸۰۰ کیلومتر) را از شمالی ترین نقاط تا کویر مرکزی و شهرهای اصفهان، شیراز و یزد و..   را با موتور پیموده است.

زن انگلیسی موتور سوار 2 سال ایران را گشت

 

زن انگلیسی موتور سوار 2 سال ایران را گشت

سمن یار بازدید : 11 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

حلوا شیر خشک

 طرز تهیه حلوا شیر خشک

مواد لازم :
آرد گندم : ۲ لیوان
شیر خشک : ۱ لیوان
شکر : ۱ لیوان
روغن قنادی : ۲/۵ پیمانه
گلاب : ۱ استکان کوچک
زعفران : کمی
آب : ½ استکان

 

طرز تهیه :

آرد و روغن را در تابه سرخ کنید تا بوی خامی آرد گرفته شود.
سپس شیرخشک را نیز اضافه کنید و خوب هم بزنید.
طبق روال سایر حلواها شکر ، آب ، گلاب و زعفران را بگذارید کمی بجوشد ،در حدی که شکر حل شود و به مواد مرحله قبل بیفزائید.
حلوا را هم بزنید در حدی باید باشد نه خیلی سفت شود نه شل باشد.

در یک دیس بریزید و سطح آن را خوب صاف کنید.
با سر قیف شکوفه درشت طرح گل ها  را بیندازید.
گرده گلها با پودر پسته و برخی با شکلات چیپسی سفید و صورتی است.
دور کشی ها را با بریلو ماستی که طعم خاصی ندارد کشیده شده است.


سمن یار بازدید : 10 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

پس از آزادی با قید وثیقه رضا ضراب بازرگان ایرانی مظنون به پولشویی در ترکیه کمتر خبری از او در رسانه ها منتشر می شود.
رسانه های ترکیه روز گذشته جدید ترین تصاویر ضراب را با همسر ترک تبارش ” ابرو گوندش” در بازگشت از سفر تفریحی دو هفته ای شان به یکی از جزایر حاشیه بدروم منتشر کردند.

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

 

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

سمن یار بازدید : 9 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سنت آگاتا یکی از نمادهای ایتالیا محسوب می شود. مهندسان لامبورگینی در این شهر برخی از شناخته شده ترین و غیر معمول ترین خودروها در تاریخ مدرن را به جهان معرفی کرده اند. تنها در نظر گرفتن نام هایی همچون میورا، کانتاش، دیابلو، مورسیه لگو و اونتادور این مساله را ثابت می کند.
در شرایطی که لامبورگینی امپراتوری خود را بر سوپر اسپرت های ۱۲ سیلندر بنا کرده بود، معرفی مدل گایاردو با پیشرانه ۱۰ سیلندر و قیمت مقرون به صرفه نسبت به گاوهای وحشی پیشین لامبورگینی، تردیدهایی را درباره عملکرد این شرکت ایجاد کرد. اما با گذشت یک دهه و معرفی چندین نسخه اختصاصی، گایاردو تمامی شک و تردیدها را از میان برده و عنوان پرفروش ترین مدل لامبورگینی در تاریخ این شرکت را کسب کرده است. بیش از ۱۴ هزار دستگاه گایاردو طی دوران تولید این مدل به فروش رسیده و معرفی جایگزین آن کار آسانی برای لامبورگینی نبوده است.

لامبورگینی هوراکان 2015

 

لامبورگینی مدل هوراکان LP610-4 را به عنوان جایگزین گایاردو معرفی کرده و بار دیگر تعالی مهندسی خود را نشان داده است. اگرچه در کنار گایاردو، هوراکان همانند یک موجود تکامل یافته به نظر می رسد اما شباهت های خانوادگی نیز در آنها ملموس است. از نظر ظاهری، هوراکان دارای خطوطی نرم تر از هر لامبورگینی دیگر طی ۳۰ سال گذشته بوده و برخی ممکن است آن را مدلی با طراحی کمی زنانه نسبت به مدل های پیشین در نظر بگیرند.

 

لامبورگینی هوراکان 2015

 

هوراکان از جدیدترین پیشرانه تنفس طبیعی لامبورگینی و آئودی سود می برد. این پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی توانایی تولید ۶۱۰ اسب بخار نیرو و ۴۱۳ پوندفوت گشتاور را دارد که توسط سامانه چهار چرخ متحرک در حالت عادی ۷۰ درصد نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. البته امکان تقسیم ۵۰-۵۰ نیرو و یا انتقال صد درصدی به محور عقب نیز وجود دارد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با سه ثانیه اعلام شده و در نهایت بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را کسب می کند. تنظیمات سیستم تعلیق پیشرفته هوراکان نیز آن را به گزینه ای فوق العاده حتی برای رانندگی روزمره مبدل کرده است. بی تردید، هوراکان می تواند جانشین خلفی برای گایاردو افسانه ای باشد.

سمن یار بازدید : 20 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

حرف های گفته شده در تماس تلفنی روحانی با پوتین

 

حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به دنبال اوضاع تاسف بار غزه به ویژه پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی از صبح امروز و کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین، در گفتگوی تلفنی با ولادیمیرپوتین رییس جمهور روسیه، آخرین تحولات مربوطه و اقدامات ضروری در این خصوص را مورد بررسی قرار داد.

حسن روحانی در این مکالمه تلفنی تهاجم رژیم صهیونیستی را اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری خواند که با تداوم محاصره غزه و کشتار زنان و کودکان بیگناه تراژدی غمگینی را دامن زده است که در تاریخ قرن جدید کم سابقه می باشد .

رییس جمهوری با اشاره به ضرورت اقدام فوری مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل در توقف کشتار و سرکوب مردم بی گناه ، خواستار توقف فوری تجاوز این رژیم و محکومیت اقدامات جنایتکارانه و لغو فوری محاصره غزه برای کمک رسانی به مردم به ویژه مجروحین این جنایات شد.

روحانی در این گفتگو به تحولات عراق و سوریه نیز پرداخت و با بیان ضرورت مبارزه با تروریسم که معضلی خطرناک برای منطقه است و با تاکید بر یکپارچگی عراق و وحدت سرزمینی آن کشور، همکاری منطقه ای برای مبارزه قاطع با تروریسم و خشونت و افراط در عراق و ایجاد ثبات جهت تشکیل نهاد های قانونی پس از انتخابات اخیر آن کشور شد.

درادامه این گفتگو ، طرفین آخرین وضعیت روابط فی مابین و مذاکرات هسته ای را نیز مورد بررسی قرار دادند. رییس جمهور کشورمان با مثبت خواندن تحولات روابط دوجانبه و پیشرفت های اجرایی به دنبال توافقات دو کشور در مذاکرات شانگهای ، روند همکاری ها را خوب قلمداد نمود و بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد.

رییس جمهوری روسیه نیز در این گفتگو درخصوص جنایات غزه با اشاره به اقدامات پیشگیرانه خود برای جلوگیری آن کشور به ویژه از آغاز حمله زمینی ، اوضاع غزه را نگران کننده و غیر قابل تحمل خواند و اظهار داشت: کشورهای مؤثر می بایست تمام تلاششان برای آتش بس فوری و رسیدگی به مردم بیگناه را به کار بندند.

پوتین با بیان نگرانی های کشورش در مورد تحولات عراق و ضرورت حمایت از دولت قانونی آن کشور و با تاکید بر وحدت و یکپارچگی عراق، مبارزه با تروریسم را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و خواستار همکاری تمامی کشورهای منطقه در این مبارزه شد.

 

رییس جمهوری روسیه تحولات روابط دوجانبه را مثبت و پیشرفت های مذاکرات اخیر هسته ای را امیدوار کننده خواند و با بیان ضرورت ادامه مذاکرات برای توافق و تاکید بر نقش فعال کشورش در به نتیجه رسیدن این امر، از توسعه همکاریهای دوجانبه ابراز رضایت نموده و بر تداوم اقدامات دو کشور برای ایجاد امنیت منطقه تاکید کرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 207
  • بازدید کلی : 5,993
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it