loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 8 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

در این تصاویر که توسط روزنامه دیلی میل منتشر شده، اوضاع آشفته زندان زنان در ایالت آریزونا آمریکا، بیگاری کشیدن از آنها و نقض آشکار حقوق بشر در کشور داعیه‌دار این حقوق، به وضوح مشاهده می‌شود.

زندان زنان در آمریکا /تصاویر

 

زندان زنان در آمریکا /تصاویر

 

زندان زنان در آمریکا /تصاویر

سمن یار بازدید : 22 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

دریاچه ای که به یکباره محو می شود+تصاویر

دریاچه لوگاریما در کشور ایرلند قرار دارد که به دلیل ارتفاع کمترش نسبت به مناطق همجوارش، پس از بارش های سنگین باران به دریاچه ای پرآب تبدیل می شود اما پس از فروکش کردن بارش، به دلیل جنس خاک های منطقه، آب باران به درون زمین نفوذ می کند و پس از مدتی آن دریاچه پرآب محو می شود.

دریاچه ای که به یکباره محو می شود+تصاویر

سمن یار بازدید : 49 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

خال ماه گرفتگی روی پای سمت راست مرد 37 ساله به مرور زمان تبدیل به توموری 110 کیلویی شد.

 "یانگ جیان بین"، مرد 37 ساله اهل چین است. وی با ماه گرفتگی روی پای سمت راستش متولد شد. اما زمانی که به 9 سالگی رسید، خال کوچک روی پایش شروع به رشد کرد. این تومور بیش از 110 کیلوگرم و وزنی بیش از 17 سنگ داشت.

این خال آنقدر رشد کرد که تبدیل به یک تومور بزرگ و سهمگین شد. این تومور بزرگ قدرت حرکت را از مرد چینی سلب کرده بود تا با عمل جراحی که 16 ساعت به طول انجامید، بزرگترین تومور جهانی از پای این مرد خارج شد.

سمن یار بازدید : 8 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

یک زن موتور سوار انگلیسی در دو ساال گذشته به مدت دو ماه تمام مناطق ایران را از طریق موتور سیکلت پیموده است.
به گزارش عصر ایران ” لوییز پریس” موتور سوار حرفه ای و گردشگر انگلیسی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ دو بار و در مجموع ۶۰ روز ، مسافتی معادل ۳ هزار مایل ( ۴۸۰۰ کیلومتر) را از شمالی ترین نقاط تا کویر مرکزی و شهرهای اصفهان، شیراز و یزد و..   را با موتور پیموده است.

زن انگلیسی موتور سوار 2 سال ایران را گشت

 

زن انگلیسی موتور سوار 2 سال ایران را گشت

سمن یار بازدید : 10 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

پس از آزادی با قید وثیقه رضا ضراب بازرگان ایرانی مظنون به پولشویی در ترکیه کمتر خبری از او در رسانه ها منتشر می شود.
رسانه های ترکیه روز گذشته جدید ترین تصاویر ضراب را با همسر ترک تبارش ” ابرو گوندش” در بازگشت از سفر تفریحی دو هفته ای شان به یکی از جزایر حاشیه بدروم منتشر کردند.

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

 

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

سمن یار بازدید : 9 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سنت آگاتا یکی از نمادهای ایتالیا محسوب می شود. مهندسان لامبورگینی در این شهر برخی از شناخته شده ترین و غیر معمول ترین خودروها در تاریخ مدرن را به جهان معرفی کرده اند. تنها در نظر گرفتن نام هایی همچون میورا، کانتاش، دیابلو، مورسیه لگو و اونتادور این مساله را ثابت می کند.
در شرایطی که لامبورگینی امپراتوری خود را بر سوپر اسپرت های ۱۲ سیلندر بنا کرده بود، معرفی مدل گایاردو با پیشرانه ۱۰ سیلندر و قیمت مقرون به صرفه نسبت به گاوهای وحشی پیشین لامبورگینی، تردیدهایی را درباره عملکرد این شرکت ایجاد کرد. اما با گذشت یک دهه و معرفی چندین نسخه اختصاصی، گایاردو تمامی شک و تردیدها را از میان برده و عنوان پرفروش ترین مدل لامبورگینی در تاریخ این شرکت را کسب کرده است. بیش از ۱۴ هزار دستگاه گایاردو طی دوران تولید این مدل به فروش رسیده و معرفی جایگزین آن کار آسانی برای لامبورگینی نبوده است.

لامبورگینی هوراکان 2015

 

لامبورگینی مدل هوراکان LP610-4 را به عنوان جایگزین گایاردو معرفی کرده و بار دیگر تعالی مهندسی خود را نشان داده است. اگرچه در کنار گایاردو، هوراکان همانند یک موجود تکامل یافته به نظر می رسد اما شباهت های خانوادگی نیز در آنها ملموس است. از نظر ظاهری، هوراکان دارای خطوطی نرم تر از هر لامبورگینی دیگر طی ۳۰ سال گذشته بوده و برخی ممکن است آن را مدلی با طراحی کمی زنانه نسبت به مدل های پیشین در نظر بگیرند.

 

لامبورگینی هوراکان 2015

 

هوراکان از جدیدترین پیشرانه تنفس طبیعی لامبورگینی و آئودی سود می برد. این پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی توانایی تولید ۶۱۰ اسب بخار نیرو و ۴۱۳ پوندفوت گشتاور را دارد که توسط سامانه چهار چرخ متحرک در حالت عادی ۷۰ درصد نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. البته امکان تقسیم ۵۰-۵۰ نیرو و یا انتقال صد درصدی به محور عقب نیز وجود دارد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با سه ثانیه اعلام شده و در نهایت بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را کسب می کند. تنظیمات سیستم تعلیق پیشرفته هوراکان نیز آن را به گزینه ای فوق العاده حتی برای رانندگی روزمره مبدل کرده است. بی تردید، هوراکان می تواند جانشین خلفی برای گایاردو افسانه ای باشد.

سمن یار بازدید : 20 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

حرف های گفته شده در تماس تلفنی روحانی با پوتین

 

حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به دنبال اوضاع تاسف بار غزه به ویژه پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی از صبح امروز و کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین، در گفتگوی تلفنی با ولادیمیرپوتین رییس جمهور روسیه، آخرین تحولات مربوطه و اقدامات ضروری در این خصوص را مورد بررسی قرار داد.

حسن روحانی در این مکالمه تلفنی تهاجم رژیم صهیونیستی را اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری خواند که با تداوم محاصره غزه و کشتار زنان و کودکان بیگناه تراژدی غمگینی را دامن زده است که در تاریخ قرن جدید کم سابقه می باشد .

رییس جمهوری با اشاره به ضرورت اقدام فوری مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل در توقف کشتار و سرکوب مردم بی گناه ، خواستار توقف فوری تجاوز این رژیم و محکومیت اقدامات جنایتکارانه و لغو فوری محاصره غزه برای کمک رسانی به مردم به ویژه مجروحین این جنایات شد.

روحانی در این گفتگو به تحولات عراق و سوریه نیز پرداخت و با بیان ضرورت مبارزه با تروریسم که معضلی خطرناک برای منطقه است و با تاکید بر یکپارچگی عراق و وحدت سرزمینی آن کشور، همکاری منطقه ای برای مبارزه قاطع با تروریسم و خشونت و افراط در عراق و ایجاد ثبات جهت تشکیل نهاد های قانونی پس از انتخابات اخیر آن کشور شد.

درادامه این گفتگو ، طرفین آخرین وضعیت روابط فی مابین و مذاکرات هسته ای را نیز مورد بررسی قرار دادند. رییس جمهور کشورمان با مثبت خواندن تحولات روابط دوجانبه و پیشرفت های اجرایی به دنبال توافقات دو کشور در مذاکرات شانگهای ، روند همکاری ها را خوب قلمداد نمود و بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد.

رییس جمهوری روسیه نیز در این گفتگو درخصوص جنایات غزه با اشاره به اقدامات پیشگیرانه خود برای جلوگیری آن کشور به ویژه از آغاز حمله زمینی ، اوضاع غزه را نگران کننده و غیر قابل تحمل خواند و اظهار داشت: کشورهای مؤثر می بایست تمام تلاششان برای آتش بس فوری و رسیدگی به مردم بیگناه را به کار بندند.

پوتین با بیان نگرانی های کشورش در مورد تحولات عراق و ضرورت حمایت از دولت قانونی آن کشور و با تاکید بر وحدت و یکپارچگی عراق، مبارزه با تروریسم را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و خواستار همکاری تمامی کشورهای منطقه در این مبارزه شد.

 

رییس جمهوری روسیه تحولات روابط دوجانبه را مثبت و پیشرفت های مذاکرات اخیر هسته ای را امیدوار کننده خواند و با بیان ضرورت ادامه مذاکرات برای توافق و تاکید بر نقش فعال کشورش در به نتیجه رسیدن این امر، از توسعه همکاریهای دوجانبه ابراز رضایت نموده و بر تداوم اقدامات دو کشور برای ایجاد امنیت منطقه تاکید کرد.

سمن یار بازدید : 18 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

والیبال ایران   آمریکا شنبه ساعت 20

 

از گروه G دور نهایی لیگ جهانی والیبال، ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر استرالیا را شکست داد و با ۶ امتیاز به عنوان صدر نشین به دور نهایی صعود کرد. ایتالیا باید در نیمه نهایی با برزیل تیم (تیم دوم گروه H) روبرو شود.

 

تیم آمریکا نیز با ۳ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد تا در نیمه نهایی با ایران (صدرنشین گروه H) روبرو شود.

ایران برای صعود به دیدار پایانی رقابت‌ها از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) به وقت تهران، به مصاف آمریکا تیم چهارم جدول رده‌بندی جهان می‌رود. ایتالیا و برزیل نیز ساعت ۲۲ با یکدیگر پیکار می‌کنند. ایران و آمریکا در آخرین مصاف رودررو در مسابقات بین قاره‌ای به مصاف هم رفتند که ایران در آن بازی ۳-۲ به برتری رسید.

گروه اول دور پایانی:

۱- ایران ۴ امتیاز

۲- برزیل ۳ امتیاز

۳- روسیه ۲ امتیاز

گروه دوم دور پایانی:

۱- ایتالیا ۶ امتیاز

۲- آمریکا ۳ امتیاز

۳- استرالیا صفر امتیاز


والیبال ایران – آمریکا شنبه ساعت ۲۰

سمن یار بازدید : 14 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 یکی از فعالان گوگل پلاس نوشته است:
 
سی ان ان عربی با گذاشتن یه سری عکس از علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی ایران ، از کاربراش پرسیده آیا این ایرانی زیبا ترین (بخوانید خوش تیپ ترین و جذاب ترین) بازیکن برزیل 2014 است؟
 
تیم آلمان بهترین تیم می شه ، تیم ما هم خوشگل ترین تیم . یاد روزی می افتم که تیم ملی آلمان اومده بود تهران برای مسابقه . یکی از نکاتی که به چشم خیلی از خبرگزاری ها اومده بود نظم و یک دست بودن لباس و ظاهر بازیکنان آلمان در مقابل بی نظمی و صد رنگ پوشیدن و انواع مد بودن بازیکنای ایرانی بود. کاش می تونستیم کمی به فوتبالشون هم بنازیم.

 

این ایرانی زیباترین بازیکن جام جهانی؟!/عکس

سمن یار بازدید : 28 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

شکیرا خواننده کلمبیایی قبل از برگزاری اختتامیه بازیهای جام جهانی در چمن مارکانا به تمرین فوتبال و خوانندگی پرداخت.

به گزارش دیلی خبر خواننده کلمبیایی در اختامیه جام جهانی برزیل خواهند خواند. شکیرا همسر جرارد پیکه به همراه هکاران دیگرش همچون کارلوس سانتانا و ویسلیف جین خواهد خواند.

گفته می شود پیکه در اختتامیه حضور نخواهد داشت اما شکیرا پا روی چمن مارکانا خواهد گذاشت و ترانه "لا لا لا"را روز یکشنبه خواهد خواند.

این مراسم قبل از بازی پایانی جام جهانی بین دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار می گردد.قبل از برگزاری مراسم او به همراه چند تن از دوستانش من جمله کارلوس سانتانا و ویسلیف جین پا روی چمن گذاشت تا به تمرین بپردازد تا با امادگی کامل ظاهر گردد.

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

سمن یار بازدید : 6 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

خانمی که درد زایمان او را کلافه نموده بود مجبور شد در خیابان وضع حمل نماید.افراد در حالی

که دور او را با چادر گرفته بودند خانم سعی می نمود فرزند عجول خود را بدنیا بیاورد...

خانمی که درد زایمان او را کلافه نموده بود مجبور شد در خیابان وضع حمل نماید.افراد در حالی که دور او را با چادر گرفته بودند خانم سعی می نمود فرزند عجول خود را بدنیا بیاورد. 

عده زیادی از افراد دور خانمی را گرفتند که گفته می شد تک و تنهاست و همراهی ندارد.افراد در حالی که دور خانم را با چادر در خیابان برمینگهام گرفته بودند همه خنده بر لب منتظر رسیدن امبولانس بودند.
 
هنگامی که خانم جلو فروشگاه پریمارک درد زایمان او را فرا گرفت فروشنده فورا چند تکه چادر اورد و دور او را محاصره نمودند تا خانم در ارامش به وضع حمل خود ادامه دهد.

زایمان کردن یک زن در خیابان ! + عکس

 

زایمان کردن یک زن در خیابان ! + عکس

سمن یار بازدید : 9 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 

 کارشناسان روس در حال بررسی یک حفره اسرار آمیز غول پیکر هستند که در یکی از دورترین و شمالی ترین مناطق این کشور ظاهر شده است.

هنوز روشن نیست این چاله عظیم که حدود صد متر قطر دارد چگونه بوجود آمده است. تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از این چاله را، در منطقه «یامال» که به معنای «پایان زمین» است، فیلمبرداری کرده است. درجه هوا در این منطقه اغلب به حدود ۵۰ درجه زیر صفر می رسد و در فصل زمستان، خورشید در این ناحیه به ندرت دیده می شود.

تیمی از محققان روسی نمونه برداری هایی از خاک و آب نزدیک این حفره و اطراف آن کرده اند و امیدوارند دلیل پیدایش آن را پیدا کنند.

این چاله خوفناک در نزدیکی منطقه بوانِنتسکی بوجود آمده است که یکی از بزرگترین میادین گازی روسیه است. برخی از کارشناسان احتمال می دهند که این چاله بر اثر انفجار گاز در درون زمین بوجود آمده است.

سمن یار بازدید : 7 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

adam khar_www.roozpatogh.ir

 

پلیس پاکستان مرد آدمخواری را به اتهام خوردن یک نوزاد دستگیر کرد. او پیش از این نیز به اتهام آدمخواری دو سال را در زندان سپری کرده و سپس آزاد شده بود.

 

 

پلیس پاکستان روز دوشنبه مردی که به اتفاق برادرش یک نوزاد را خورده بودند، دستگیر کرد. برادر او فرار کرده و پلیس درجستجوی اوست. ظفر اقبال رئیس پلیس روستای داریاخان در ایالت پنجاب که محل سکونت این دو برادر آدمخوار است، گفت: همسایه ها پس از اینکه متوجه رایحه نامطبوعی از خانه این دو برادر شدند با پلیس تماس گرفتند. وی افزود: ماموران در خانه آنها سر یک نوزاد را کشف کردند.
بنابراین ما محمد عارف را به اتهام بی حرمتی به جسد انسان دستگیر کرده ایم. ماموران جستجوی گسترده ای را برای یافتن فرمان علی برادر او آغاز کرده اند.مقامات محلی که از این مورد جدید آدمخواری دو برادر هنوز شوکه هستند، گفتند: محمد عارف و فرمان علی که از طرف خانواده شان از سالها پیش طرد شده اند در خانه کوچکی در روستای داریاخان ایالت پنجاب به دور از همه و بدون هیچ ارتباطی با اهالی زندگی می کردند.
مرد آدمخوار دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد. او گفت که برادرش جسد یک نوزاد را از گورستان مجاور به خانه آورد. آنها جسد را کباب کرده و خوردند.ظفر اقبال تصریح کرد: محمد عارف و فرمان علی دو برادر آدمخوار در سال ۲۰۱۱ به اتهام آدمخواری زندانی شده و سال گذشته آزاد شده بودند. در آن زمان، آنها اجساد تازه دفن شده را از گور بیرون آورده و می خوردند. هنگام دستگیری جسد یک زن جوان در خانه آنها کشف شد که فاقد یک پا بود. این واقعه پاکستان را به لرزه درآورد. دادگاه این دو برادر را به ۲ سال زندان محکوم کرد. امیر عبدالله رئیس پلیس ناحیه بهاکار ایالت پنجاب گفت: در پاکستان هیچ قانون خاصی در ممنوعیت آدمخواری وجود ندارد.

سمن یار بازدید : 8 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

پترو پروشنکو رئیس جمهور اوکراین می گوید که سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی یک اقدام تروریستی بوده است

هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی عصر امروز به وقت محلی با 288 مسافر و 7 خدمه در شهر تورز در جنوب‌شرق اوکراین سقوط کرده است. همه سرنشینان کشته شده‌اند. استقلال‌طلبان اوکراین و مقامات کی یف یکدیگر را به هدف قرار دادن این پرنده غیرنظامی متهم می کنند ودر این حایل است که مقامات مالزیایی گفته اند که هنوز مدرکی از هدف قرار گرفتن آن در دست نیست.

 

پترو پروشنکو رئیس جمهور اوکراین می گوید که سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی یک اقدام تروریستی بوده است.
ساعتی پس از سقوط این پرنده، وزارت کشور اوکراین مدعی شد که این حادثه در اثر برخورد یک موشک روسی بوده و مسئولیت نیز به گردن استقلال‌طلبان است.
به گزارش آسوشیتدپرس، تاکنون 22 جسد در محل یافت شده است.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درخصوص این حادثه با ولادیمیر پوتین همتای روس خود به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده است.
شبکه تلویزیونی المیادین نیز در خبری به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که پیش از سقوط این هواپیما، یک فروند جنگنده در کنار آن دیده شده است.
شبکه خبری راشاتودی نیز گزارش داد که 23 شهروند آمریکایی در میان قربانیان این حادثه بوده‌اند.
رئیس جمهور روسیه نیز با ارسال پیامی به همتای مالزیایی خود، مراتب تسلیت و همدردی خود را با ملت مالزی به وی ابلاغ کرد.
سمن یار بازدید : 14 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)
خبر اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا در اکثر ادیان ایاتی وجود دارد که انسانها را توصیه به حفظ عفت و پاکدامنی می نماید.این ایات از زنان و مردان میخواهد چشم را به روی نامحرم ببندند.از سال ۱۹۸۰ در ایالات متحده سنتی رواج پیدا نمود که دختران حدود ۱۲ سال به کلیسا مراجعه می نمایند و در حضور پدر(مسیحیت معتقد است خدای یگانه در سه شخص خدای پدر، خدای پسر(که در عیسی مسیح تجسم پیدا کرد) و خدای روح‌القدس می‌باشند. این سه ذات یکسانی داشته ولی از هم متمایز می‌باشند.) سوگند نامه امضا می نمایند که چشمان خود را از نامحرم بپوشند و به قولی دوروبر گناه را خط بکشند.این مراسم با حضور کشیشان کلیسا برگزار می گردد.
 
اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
 
دختران ۱۲ ساله در حالی که ملبس به لباس عروسی می گردند با کشیشان به رقص و پایکوبی می پردازند.دختران در برابر خدا سوگند یاد می نمایند تا زمانی که به صورت رسمی ازدواج ننموده اند از روابط جنسی با پسران و همچنین بوسیدن انها بپرهیزند.در طی مراسم همچنین از سوی پدران حلقه باکره بودن در انگشت دختران می شود تا انها این را همیشه به یاد داشته باشند که از این تاریخ به بعد باید در حفظ عفت و پاکدامنی خود کوشا باشند.در اکثر ایالات متحده امریکا این سنت برگزار می گردد.تعداد ۶۰ دختر به همراه پدران خود در هتل برادمور ایالت کلورادو گرد هم آمدند تا جشن ازدواج باکره بودن دختران خود را برگزار نمایند.
 
اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
آقای رون یکی از کشیش های کلیسای لیوینگ استون که از شرکت ککندگان در مراسم است می گوید یکی از نکات قابل توجه این مراسم این است که افراد در برابر خدا سوگند یاد می نمایند از هنگامی که حلقه باکره بودن را به انگشت می نمایند یکنوع تعهد در خود ایجاد می نمایند که از این تاریخ به بعد نباید دوست پسر بگیرند و با پسران تبادل بوسه داشته باشند.در حقیقت انها با خدا ازدواج می نمایند و پدرشان دوست پسر انها محسوب می گردد.به غیر از ایالات متحده در ۱۷ کشور دیگر نیز مراسم مشابهی به همین روش برگزار می گردد.

 

 

 

اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)

 

 

 

اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
 
اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
سمن یار بازدید : 9 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: 5 سرباز تونسی در حمله افراد مسلح کشته شدند

به گزارش  سمن یار به نقل از العربیه، در حمله افراد مسلح به خودرو نظامیان تونسی در منطقه الشعانبی در استان مرزی القصرین 5 نفر کشته شدند.

افراد مسلح با آرپی‌جی خودرو نظامیان تونسی را هدف قرار دادند و در این حمله 10 نفر نیز زخمی شدند.

سمن یار بازدید : 107 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

رسانه‌های بین‌المللی از شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در نزدیکی فرودگاه بین‌‌المللی کابل خبر می‌دهند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های بین‌المللی از جمله شبکه تلویزیونی آی‌تی‌وی از شنیده شدن صدای یک انفجار و تیراندازی‌های متعدد در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی کابل در پایتخت کشور افغانستان خبر داده‌اند. یک شاهد عینی هم به خبرگزاری رویترز گفته در نزدیکی این فرودگاه دود عظیم دیده می‌شود.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که گروه طالبان مسئولیت حمله به فرودگاه کابل را بر عهده گرفت.

سمن یار بازدید : 9 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

 

گروه حماس با درخواست سازمان ملل برای آتش‌بس ۵ ساعته با رژیم صهیونیستی موافقت کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه حماس سحرگاه روز پنجشنبه با درخواست آتش‌بس 5 ساعته با رژیم صهیونیستی که از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود موافقت کرد. پیش از این سازمان ملل برای امدادرسانی به صدمه دیدگان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه خواستار آتش بس 6 ساعته در این منطقه شده بود. رژیم صهیونیستی نیز پس از کشتن 4 کودک فلسطینی در تهاجم به غزه از ساعت 10 صبح تا 15 روز پنجشنبه اعلام آتش‌بس کرد.
سامی ابوخضری، سخنگوی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد این گروه با درخواست آتش‌بس موافقت کرده است.
ارتش رژیم اسرائیل طی روزهای گذشته صدها بار به نوار غزه حمله کرده است، در این حملات، چندین منزل مسکونی نیز مورد هدف قرار گرفتند، که بر اثر آن 209 فلسطینی شهید و بیش از 1550 فلسطینی دیگر هم زخمی شدند.
جنبش مقاومت حماس پس از موج جدید حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه ضمن اعلام تعهد برای تلافی این حملات هشدار داده تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی می‌تواند به انتفاضه سوم منجر شود، در تازه‌ترین حملات هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه دهها نفر از جمله چندین کودک و زن بی‌دفاع فلسطینی به شهادت رسیدند.
جنبش‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه نیز با پرتاب راکت به عمق سرزمین‌های اشغالی، به تهاجم‌های اخیر رژیم اسرائیل پاسخ داده‌اند، صدها فلسطینی در سال‌های اخیر به‌علت تهاجمات رژیم اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند.

سمن یار بازدید : 7 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

آمریکا روز چهارشنبه تحریم های جدیدی علیه روسیه در رابطه با بحران اوکراین در نظر گرفت.
گفته می شود شرکت نفتی دولتی روسنفت که ریاست آن را ایگور سچین، از نزدیکان ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه بر عهده دارد، مشمول این تحریم ها شده است و به احتمال زیاد دارایی های این شرکت در آمریکا مسدود خواهد شد.
مطابق با تحریم های جدید، شرکت های آمریکایی حق ندارند با شرکت نفتی روسی روسنفت معامله کنند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، در دور جدید تحریم های آمریکا علیه روسیه، نام موسساتی همچون بانک متعلق به شرکت گازپروم روسیه یعنی گازپروم بانک Gazprombank و نیز مقامات بلندپایه جدایی طلبان هوادار روسیه در دونتسک و لوگانسک در شرق اوکراین نیز به چشم می خورد.
از میان مقامات روس که مشمول این تحریم ها هستند، نام معاون دومای روسیه، وزیر امور کریمه و یکی از مشاوران پوتین بیشتر قابل توجه است.

سمن یار بازدید : 36 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با راشاتودی و در واکنش به اظهارات جدید باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در خصوص اعمال تحریم های بیشتر علیه مسکو ، تاکید کرد ، ضروری است برای واکنش مناسب به این تحرکات ؛ تحریم های اعمال شده علیه روسیه را تجزیه و تحلیل کنیم.

وی با انتقاد از تحریم‌های آمریکا ضد روسیه گفت تحریم مسکو با منافع ملی آمریکا ضدیت دارد و تأکید کرد که اعلام حمایت از واکراینی‌ها نباید تنها طرفداری از عده‌ای معدود را شامل شود.
پوتین که در نشست کشورهای بریکس در میان خبرنگاران حضور داشت در پاسخ به سوالی درباره بسته تحریمی جدید آمریکا که باراک اوباما رئیس جمهور این کشور آنها را به تازگی اعلام کرده گفت: «ما این تحریم‌ها را اعمال نکرده‌ایم، باید از خود آنها پرسید.»
رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: «اما، این تحریم‌ها معمولاً اثرات بومرنگی دارند و بدون شک روابط آمریکا و روسیه را به حاشیه خواهد کشاند. این ضربه‌ای مهلک به روابط ما است و منافع امنیتی بلند مدت آمریکا و مردم این کشور را تضعیف می‌کند.»
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد دولت این کشور تحریم‌های جدیدی علیه روسیه به کار گرفته است. این تحریم‌ها در ارتباط با نقش ادعا شده مسکو در حوادث اوکراین علیه این کشور اعمال شده‌اند.

در همین حال سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره تشدید تحریم‌های آمریکا علیه روسیه گفت: «تصمیم جدید دولت آمریکا به اعمال این تحریم ها به بهانه های واهی علیه برخی از نهادها و اشخاص در روسیه را تنها می توان فاجعه بار و کاملا غیر قابل قبول خواند و مسکو قطعا تدابیر و اقداماتی اتخاذ خواهد کرد که برای واشنگتن دردآور و ناراحت کننده خواهند بود.»
ریابکوف در ادامه خاطر نشان کرد : «ما به دنبال تاثیرات کوتاه مدت نیستیم و نمی خواهیم از شیوه های دولت آمریکا پیروی و تقلید کنیم، ما به اقدامات تحریک آمیز پاسخ نمی دهیم بلکه واکنش ما کاملا آرام خواهد بود.»
این مقام بلندپایه روس افزود « منطق آمریکا این است که همواره می خواهد اراده سیاسی خود را به دیگران تحمیل کند؛ این منطق دیگر محکوم به فنا و ناکامی است و تصمیم اخیر دولت واشنگتن، تنها به پیچیده تر شدن روابط میان دو کشور منجر خواهد شد؛ واشنگتن باید این موضوع را درک کند که ماهیت اقداماتی از این دست، نه تنها برای روابطش با روسیه بلکه برای سیاست خارجی و منافع خودش نیز زیان بار است.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو؛ آمریکا روز چهارشنبه تحریم های جدیدی علیه روسیه در رابطه با بحران اوکراین در نظر گرفت.
گفته می شود شرکت نفتی دولتی روسنفت که ریاست آن را ایگور سچین، از نزدیکان ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه بر عهده دارد، مشمول این تحریم ها شده است و به احتمال زیاد دارایی های این شرکت در آمریکا مسدود خواهد شد.
مطابق با تحریم های جدید، شرکت های آمریکایی حق ندارند با شرکت نفتی روسی روسنفت معامله کنند.
در دور جدید تحریم های آمریکا علیه روسیه، نام موسساتی همچون بانک متعلق به شرکت گازپروم روسیه یعنی گازپروم بانک Gazprombank و نیز مقامات بلندپایه جدایی طلبان هوادار روسیه در دونتسک و لوگانسک در شرق اوکراین نیز به چشم می خورد.
از میان مقامات روس که مشمول این تحریم ها هستند، نام معاون دومای روسیه، وزیر امور کریمه و یکی از مشاوران پوتین بیشتر قابل توجه است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 206
  • بازدید کلی : 5,992
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it