loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 8 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

مارک زوکربرگ بنیانگذار شبکه اجتماعی فیس بوک اخیرا خودرو گرانقیمت ایتالیایی ” پاگانی هیوایرا ” خریداری کرده که با انتشار تصاویر آن توجه بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی را به خود جلب کرده و حسرت آنان را به دنبال داشته است.

سایت (Jameslist) که به بررسی و تخمین اجناس لوکس و گرانقیمت می پردازد ، قیمت این سوپرکار با شاسی شماره یک را یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار تخمین زده بود، در حالی که کمپانی پاگانی خودرو (Huayra) را با قیمت ۲ میلیون یورو (۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار) وارد بازار کرده است

75f13cb3a6

سمن یار بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

تیم‌ملی بسکتبال قهرمان کاپ آسیا شد

 دیدار فینال پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا عصر امروز بین تیم های ایران و تایوان در ووهان چین برگزار شد و تیم ملی کشورمان موفق شد حریف خود را 89 بر 79 شکست داده و برای دومین بار پیاپی قهرمان شود.

دو تیم با شکست چین و فیلیپین راهی دیدار نهایی شده بودند.

مهمد بچیروویچ در این بازی ایران را با ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان فرستاد.

تایوانی‌ها با شکست چین میزبان راهی فینال شده بودند و قدرت خوبی در این رقابت‌‌ها داشتند و بازی سرعتی در دستور کارشان قرار داشت و در حمله و پرتاب‌های سه امتیازی به خوبی عمل کردند.

ملی پوشان کشورمان در این بازی برخلاف دیدار با فیلیپین یک مقدار ناهماهنگ تر بودند و توپ‌های از دست رفته‌شان بیشتر از دیدارهای دیگر بود.

کوارتر اول با نتیجه 26 بر 21 به سود ایران به پایان رسید و کوارتر دوم را تایوانی‌ها 21 بر 16 بردند تا نیمه نخست را دو تیم با حساب 42 بر 42 مساوی به رختکن بروند.

کوارتر سوم باز هم با برتری 24 بر 20  ایران به پایان رسید، اما در حالی که کمتر از دو ثانیه تا پایان بازی مانده بود پرتاب استثنایی بازیکن تایوانی از میانه میدان توپ را وارد سبد ایران کرد تا صحنه زیبایی در بازی رقم بخورد.

در کوار تر چهارم اختلاف امتیاز به 11 امتیاز هم رسید و این نشان از برتری تیم ملی کشورمان داشت.

شاگردان بچیروویچ در کوارتر چهارم هماهنگی بسیار خوبی داشتند و در نهایت موفق شدند بار دیگر آقایی خود را در بسکتبال ایران نشان داده و با حساب 89 بر 79 به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم ملی کشورمان سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و به خوبی از عنوان خود دفاع کرد.

در دیدار رده بندی نیز چینی‌ها مقابل فیلیپین 80 بر 79 شکست را پذیرا شد و در نهایت چهارم شد.

سمن یار بازدید : 11 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

حلوا شیر خشک

 طرز تهیه حلوا شیر خشک

مواد لازم :
آرد گندم : ۲ لیوان
شیر خشک : ۱ لیوان
شکر : ۱ لیوان
روغن قنادی : ۲/۵ پیمانه
گلاب : ۱ استکان کوچک
زعفران : کمی
آب : ½ استکان

 

طرز تهیه :

آرد و روغن را در تابه سرخ کنید تا بوی خامی آرد گرفته شود.
سپس شیرخشک را نیز اضافه کنید و خوب هم بزنید.
طبق روال سایر حلواها شکر ، آب ، گلاب و زعفران را بگذارید کمی بجوشد ،در حدی که شکر حل شود و به مواد مرحله قبل بیفزائید.
حلوا را هم بزنید در حدی باید باشد نه خیلی سفت شود نه شل باشد.

در یک دیس بریزید و سطح آن را خوب صاف کنید.
با سر قیف شکوفه درشت طرح گل ها  را بیندازید.
گرده گلها با پودر پسته و برخی با شکلات چیپسی سفید و صورتی است.
دور کشی ها را با بریلو ماستی که طعم خاصی ندارد کشیده شده است.


سمن یار بازدید : 14 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 یکی از فعالان گوگل پلاس نوشته است:
 
سی ان ان عربی با گذاشتن یه سری عکس از علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی ایران ، از کاربراش پرسیده آیا این ایرانی زیبا ترین (بخوانید خوش تیپ ترین و جذاب ترین) بازیکن برزیل 2014 است؟
 
تیم آلمان بهترین تیم می شه ، تیم ما هم خوشگل ترین تیم . یاد روزی می افتم که تیم ملی آلمان اومده بود تهران برای مسابقه . یکی از نکاتی که به چشم خیلی از خبرگزاری ها اومده بود نظم و یک دست بودن لباس و ظاهر بازیکنان آلمان در مقابل بی نظمی و صد رنگ پوشیدن و انواع مد بودن بازیکنای ایرانی بود. کاش می تونستیم کمی به فوتبالشون هم بنازیم.

 

این ایرانی زیباترین بازیکن جام جهانی؟!/عکس

سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

ساپورت رنگ پا

 

با سلامی گرم دیگر به کاربران محترم سایت تفریحی و سرگرمی نوین پاتوق.

اما امروز با یه خبر بسیار جذاب و باحال در خدمتتون هستیم.خبر از ساپورت پوشان هستش البته این یکی با بقیه فرق میکنه ها پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

به گزارش نوین پاتوق به نقل از خبرگذاری شفاف طی هفته گذشته خانه مد ایران از مانتو هایی با پرچم ایران رو نمایی کرده که در این مانتو ها کلمه الله حذف شده است.
عکس و شرح خبر د رادامه مطلب
سمن یار بازدید : 14 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)
خبر اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا در اکثر ادیان ایاتی وجود دارد که انسانها را توصیه به حفظ عفت و پاکدامنی می نماید.این ایات از زنان و مردان میخواهد چشم را به روی نامحرم ببندند.از سال ۱۹۸۰ در ایالات متحده سنتی رواج پیدا نمود که دختران حدود ۱۲ سال به کلیسا مراجعه می نمایند و در حضور پدر(مسیحیت معتقد است خدای یگانه در سه شخص خدای پدر، خدای پسر(که در عیسی مسیح تجسم پیدا کرد) و خدای روح‌القدس می‌باشند. این سه ذات یکسانی داشته ولی از هم متمایز می‌باشند.) سوگند نامه امضا می نمایند که چشمان خود را از نامحرم بپوشند و به قولی دوروبر گناه را خط بکشند.این مراسم با حضور کشیشان کلیسا برگزار می گردد.
 
اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
 
دختران ۱۲ ساله در حالی که ملبس به لباس عروسی می گردند با کشیشان به رقص و پایکوبی می پردازند.دختران در برابر خدا سوگند یاد می نمایند تا زمانی که به صورت رسمی ازدواج ننموده اند از روابط جنسی با پسران و همچنین بوسیدن انها بپرهیزند.در طی مراسم همچنین از سوی پدران حلقه باکره بودن در انگشت دختران می شود تا انها این را همیشه به یاد داشته باشند که از این تاریخ به بعد باید در حفظ عفت و پاکدامنی خود کوشا باشند.در اکثر ایالات متحده امریکا این سنت برگزار می گردد.تعداد ۶۰ دختر به همراه پدران خود در هتل برادمور ایالت کلورادو گرد هم آمدند تا جشن ازدواج باکره بودن دختران خود را برگزار نمایند.
 
اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
آقای رون یکی از کشیش های کلیسای لیوینگ استون که از شرکت ککندگان در مراسم است می گوید یکی از نکات قابل توجه این مراسم این است که افراد در برابر خدا سوگند یاد می نمایند از هنگامی که حلقه باکره بودن را به انگشت می نمایند یکنوع تعهد در خود ایجاد می نمایند که از این تاریخ به بعد نباید دوست پسر بگیرند و با پسران تبادل بوسه داشته باشند.در حقیقت انها با خدا ازدواج می نمایند و پدرشان دوست پسر انها محسوب می گردد.به غیر از ایالات متحده در ۱۷ کشور دیگر نیز مراسم مشابهی به همین روش برگزار می گردد.

 

 

 

اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)

 

 

 

اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
 
اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا (عکس)
سمن یار بازدید : 16 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش سمن یار : یک خانم 27 ساله خوش ذوق انگلیسی با هنرمندی روی شکم خانمهای باردار شهرت بسیاری کسب کرده است. وی تا کنون شکم بیش از 130 زن باردار را به زیبایی نقاشی کرده است و این مسئله باعث شده تا زنان زیادی از سراسر بریتانیا برای گرفتن عکس های یادگاری از شکمهای برآمده شان به وی مراجعه کنند.

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

او میگوید : اکثر مادران طرح های خودشان را پیشنهاد میکنند که شامل عکس نوشته های خاص، تصاویری از کتاب های مورد علاقه شان و یا مناظر طبیعی است. در صورتی که شخص طرح خاصی مد نظرش نباشد ما با ارائه آلبوم او را در انتخاب راهنمایی میکنیم. نقاشی روی شکم زنان باردار از چند سال پیش در امریکا شروع شد و اکنون دامنه استقبال از آن به اروپا هم رسیده است.

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 6,032
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it