loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 12 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون کشور با انتشار عکس زیر در صفحه رسمی خود در فیس بوک نوشت :«دوستان زیادی درباره این خبر روزنامه گل سوال کردن؛ باید خدمتتون عرض کنم تاکنون به طور رسمی ممنوع التصویر بودن ما ابلاغ نشده و انچه هست خبرهایی از گوشه و کناره که می شنویم.»

 نرگس محمدی,  واکنش نرگس محمدی به ممنوع التصویر شدنش

سید جواد هاشمی، سرپرست هنرمندان اعزامی به برزیل نیز چند روز پیش درباره ممنوع الکار شدن برخی هنرمندان پس از بازگشت از این سفر در تلویزیون گفت: خبر ممنوع الکاری هنرمندان را من هم درباره 5 یا 6 نفر از آنها شنیده ام و اگر واقعی باشد واقعاً متاسفم.

سمن یار بازدید : 8 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

یک زن موتور سوار انگلیسی در دو ساال گذشته به مدت دو ماه تمام مناطق ایران را از طریق موتور سیکلت پیموده است.
به گزارش عصر ایران ” لوییز پریس” موتور سوار حرفه ای و گردشگر انگلیسی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ دو بار و در مجموع ۶۰ روز ، مسافتی معادل ۳ هزار مایل ( ۴۸۰۰ کیلومتر) را از شمالی ترین نقاط تا کویر مرکزی و شهرهای اصفهان، شیراز و یزد و..   را با موتور پیموده است.

زن انگلیسی موتور سوار 2 سال ایران را گشت

 

زن انگلیسی موتور سوار 2 سال ایران را گشت

سمن یار بازدید : 10 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

پس از آزادی با قید وثیقه رضا ضراب بازرگان ایرانی مظنون به پولشویی در ترکیه کمتر خبری از او در رسانه ها منتشر می شود.
رسانه های ترکیه روز گذشته جدید ترین تصاویر ضراب را با همسر ترک تبارش ” ابرو گوندش” در بازگشت از سفر تفریحی دو هفته ای شان به یکی از جزایر حاشیه بدروم منتشر کردند.

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

 

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

سمن یار بازدید : 9 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

قیمت آپارتمان‌های 100 متری در تهران

 

 

بازار مسکن در سال گذشته تجربه رکود نسبتا طولانی داشت اما بررسی‌های آماری نشان می‌دهد با آغاز سال جدید میزان و حجم معاملات در این بخش با رونق نسبی همراه شده است. اما با توجه به قیمتها و گاهی زیاده خواهی برخی مالکان می‌توان گفت مالکانی هستند که هنوز به بالا رفتن قیمت واحدهایشان امید دارند و تا آن زمان دست نگه داشته‌اند.

 

ولی به عقیده کارشناسان مسکن تا زمانی که تقاضا در این بازار افزایش پیدا نکند، افزایش قیمتی رخ نخواهد داد و با توجه به قدرت خرید مردم و قیمتهای موجود در بازار نمی توان پیش بینی کرد که میزان تقاضا در بازار مسکن به این زودی‌ها افزایش یابد.

طبق بررسی‌های میدانی از بازار مسکن می‌توان گفت میانگین قیمت واحدهای ۱۰۰ تا ۱۱۰ متری حدود ۵۰۰ میلیون تومان است و با توجه به افزایش قیمت مسکن طی سه – چهار سال‌ اخیر قدرت خرید مردم با میزان قیمت این واحدها هم‌خوانی چندانی ندارد، ناگفته نماند که تمرکز این واحدها در غرب و شرق و شمال تهران بیشتر از مرکز و جنوب شهر است.

بر اساس بررسی میدانی خبرنگار ایسنا از بازار مسکن قیمت واحدهای ۱۰۰ تا۱۱۰ متری با عمر زیر ۱۰ سال ساخت در مناطق مختلف شهر تهران بدین شرح است:

یک واحد ۱۰۱ متری واقع در خیابان ستارخان دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری با ۴ سال قدمت به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد ۱۰۳ متری واقع در خیابان سهروردی جنوبی دو خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت ۶۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد ۱۰۳ متری واقع در خیابان جنت آباد شمالی، سه خوابه همراه با پارکینگ و انباری با سه سال قدمت به قیمت ۴۶۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد ۱۰۴ متری واقع در بلوار مرزداران سه خوابه همراه با پارکینگ و انباری با شش سال قدمت به قیمت ۴۵۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

یک واحد ۱۰۴ متری واقع در تهرانپارس، خیابان استخر،‌دو خوابه،همراه با پارکینگ و انباری با قدمت یک سال به قیمت ۴۱۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

یک واحد ۱۰۵ متری واقع در خیابان جلفا دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری با قدمت پنج سال به قیمت ۶۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد ۱۰۵ متری واقع در خیابان دولت، دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری با قدمت هشت سال به قیمت ۷۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد ۱۰۵ متری واقع در خیابان ازگل دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری با یک سال قدمت به قیمت ۶۸۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد ۱۰۵ متری واقع در خیابان سیدخندان دو خوابه، همراه با پارکینگ و انباری با یک سال قدمت به قیمت ۵۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد ۱۰۵ متری واقع در خیابان هفت تیر، دو خوابه ، همراه با پارکینگ و انباری با ۹ سال قدمت به قیمت ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

متراژ منطقه امکانات عمر بنا قیمت(تومان)
۱۰۱ متر خیابان ستارخان دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری ۴ سال ۵۷۰ میلیون
۱۰۳ متر خیابان سهروردی جنوبی دو خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور - ۶۹۰ میلیون
۱۰۳ متر خیابان جنت آباد شمالی سه خوابه همراه با پارکینگ و انباری ۳ سال ۴۶۳ میلیون
۱۰۴ متر بلوار مرزداران سه خوابه همراه با پارکینگ و انباری ۶سال ۴۵۷ میلیون
۱۰۴ متر تهرانپارس، خیابان استخر ‌دو خوابه،همراه با پارکینگ و انباری ۱ سال ۴۱۶ میلیون
۱۰۵متر خیابان جلفا دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری ۵سال ۶۴۰ میلیون
۱۰۵متر خیابان دولت دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری ۸سال ۷۲۴ میلیون
۱۰۵متر خیابان ازگل دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری ۱سال ۶۸۲میلیون
۱۰۵متر خیابان سیدخندان دو خوابه، همراه با پارکینگ و انباری ۱سال ۵۲۵میلیون
۱۰۵متر خیابان هفت تیر دو خوابه ، همراه با پارکینگ و انباری ۹سال ۵۴۰میلیون

 

سمن یار بازدید : 14 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 یکی از فعالان گوگل پلاس نوشته است:
 
سی ان ان عربی با گذاشتن یه سری عکس از علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی ایران ، از کاربراش پرسیده آیا این ایرانی زیبا ترین (بخوانید خوش تیپ ترین و جذاب ترین) بازیکن برزیل 2014 است؟
 
تیم آلمان بهترین تیم می شه ، تیم ما هم خوشگل ترین تیم . یاد روزی می افتم که تیم ملی آلمان اومده بود تهران برای مسابقه . یکی از نکاتی که به چشم خیلی از خبرگزاری ها اومده بود نظم و یک دست بودن لباس و ظاهر بازیکنان آلمان در مقابل بی نظمی و صد رنگ پوشیدن و انواع مد بودن بازیکنای ایرانی بود. کاش می تونستیم کمی به فوتبالشون هم بنازیم.

 

این ایرانی زیباترین بازیکن جام جهانی؟!/عکس

سمن یار بازدید : 28 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

شکیرا خواننده کلمبیایی قبل از برگزاری اختتامیه بازیهای جام جهانی در چمن مارکانا به تمرین فوتبال و خوانندگی پرداخت.

به گزارش دیلی خبر خواننده کلمبیایی در اختامیه جام جهانی برزیل خواهند خواند. شکیرا همسر جرارد پیکه به همراه هکاران دیگرش همچون کارلوس سانتانا و ویسلیف جین خواهد خواند.

گفته می شود پیکه در اختتامیه حضور نخواهد داشت اما شکیرا پا روی چمن مارکانا خواهد گذاشت و ترانه "لا لا لا"را روز یکشنبه خواهد خواند.

این مراسم قبل از بازی پایانی جام جهانی بین دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار می گردد.قبل از برگزاری مراسم او به همراه چند تن از دوستانش من جمله کارلوس سانتانا و ویسلیف جین پا روی چمن گذاشت تا به تمرین بپردازد تا با امادگی کامل ظاهر گردد.

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

سمن یار بازدید : 9 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار سمن یار، گردهمایی سالیانه یاوران جمعیت طلوع بی نشان ها با حضور اکبر رجبی مشهود مدیر عامل موسسه خیریه طلوع بی نشان ها و جمعی از خیرین و نیکوکاران سه شنبه 24 تیر ماه 92 در باغ پونک برگزار شد. 

در این گردهمایی افراد خیر خواه کمک های مالی خود را در راستای تکمیل سرای امید نیازمندان تقدیم نمودند تا طلوع را در پاک کردن کارتن خوابی از چهره شهرمان یاری دهند.


موسسه طلوع بی نشان ها اولین و تنها مرکز فعال در زمینه اجتماعی کارتن خوابی است. مساله کارتن خوابی از سال 1382 با مرگ چند کارتن خواب در سرمای زمستان در خیابان های تهران، به عنوان یک معضل جدی اجتماعی در عرصه عمومی مطرح شد.

صرف نظر از آمار و ارقام رسمی و تایید و تکذیب های مسئولان، هر شهروند تهرانی در زندگی روزمره خود با این پدیده روبه رو می شود. در ذهن بسیاری از مردم کارتن خوابی با اعتیاد گره خورده است و بسیاری از مشاهدات آنها این فرضیه را تایید می کند.

سمن یار بازدید : 5 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران، این بار در محله زیتون بورنوی استانبول رخ داد اما به خیر گذشت. به گزارش ترکیه آنلاین »

حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران، این بار در محله زیتون بورنوی استانبول رخ داد اما به خیر گذشت.

حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران، این بار در محله زیتون بورنوی استانبول رخ داد اما به خیر گذشت.

به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از رسانه های ترکیه، در پی انفجار در ایستگاه تراموای زیتون بورنو، ساختمان مجاور ایستگاه آتش گرفت و یک زن باردار گرفتار آتش شد اما سرنوشت این زن همانند دو بانوی تهرانی نبود و توانست به کمک ماموران آتش نشانی نجات یابد.

این زن باردار و جنین هشت ماه اش پس از گرفتار شدن در آتش، خود را از طبقه دوم به روی تشک مخصوص پرتاب کرد و توانست جان خود را نجات دهد. رسانه های ترکیه اطلاعاتی درباره سالم بودن جنین این زن باردار ارائه نکردند.

 

 

 

سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

محمد رضا خلعتبری مهاجم پرسپولیس ساعتی بعد از عقد قرارداد رسمی با سپاهان در

صفحه فیسبوکش نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

محمد رضا خلعتبری مهاجم پرسپولیس ساعتی بعد از عقد قرارداد رسمی با سپاهان در صفحه فیسبوکش نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.
خلعتبری در فیسبوک در مورد جدایی از پرسپولیس نوشت:« من را نخواستید. اگر مربیان و کادر فنی مرا می خواستند این طوری نمی شد. برای همه بزرگان پرسپولیس که در کنارشان زندگی کردم و خاطرات خوبی داشتم آرزوی موفقیت می کنم. پرسپولیس را دوست داشتم ولی مرا نخواستند.»
خلعتبری لحظاتی بعد این توئیت را منتشر کرد:«بگذارید بگویند من پولکی بودم. واگذارتان می کنم به خداوند در این ماه عزیز.» و این جمله را به عنوان جمله آخر نوشت: «برای آقای دایی و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.»
سمن یار بازدید : 6 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

خانمی که درد زایمان او را کلافه نموده بود مجبور شد در خیابان وضع حمل نماید.افراد در حالی

که دور او را با چادر گرفته بودند خانم سعی می نمود فرزند عجول خود را بدنیا بیاورد...

خانمی که درد زایمان او را کلافه نموده بود مجبور شد در خیابان وضع حمل نماید.افراد در حالی که دور او را با چادر گرفته بودند خانم سعی می نمود فرزند عجول خود را بدنیا بیاورد. 

عده زیادی از افراد دور خانمی را گرفتند که گفته می شد تک و تنهاست و همراهی ندارد.افراد در حالی که دور خانم را با چادر در خیابان برمینگهام گرفته بودند همه خنده بر لب منتظر رسیدن امبولانس بودند.
 
هنگامی که خانم جلو فروشگاه پریمارک درد زایمان او را فرا گرفت فروشنده فورا چند تکه چادر اورد و دور او را محاصره نمودند تا خانم در ارامش به وضع حمل خود ادامه دهد.

زایمان کردن یک زن در خیابان ! + عکس

 

زایمان کردن یک زن در خیابان ! + عکس

سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

خبری به دست مان رسید كه شنیدن آن چندان برای جامعه ورزش كشور خوشایند نیست.

 

یكی از بازیكنان سابق استقلال كه در لیگ برتر فوتبال كشور فعالیت می كند، به دلیل فساد اخلاقی در تیم های پایه و گرفتن پول های خارج از چارچوب از بازیكنان، به زودی بازداشت خواهد شد. 
 
منابع موثق خبر از صدور حكم جلب این مربی جوان می دهند و بعید است او بتواند در ادامه راه كمك حال تیم جدیدش باشد. 
 
شنیده می شود این مربی برای اینكه بازیكنان تیمش از حضور ناگهانی ماموران نیروی انتظامی در تمرین شوكه نشوند حتی زمینه سازی هم كرده و به آنها گفته حاضر نشدم پسر یكی از افراد را برای تیمم بگیرم و آنها رفتند برایم حكم جلب گرفتند!

سمن یار بازدید : 11 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

210195_191

 

یکی از روشهایی که مدعیان دروغین در جهت اعمال شنیع و افکار پلید خود به آن استناد می کنند ادعایی است در این خصوص که این افراد تنها و مطمئن ترین راه زندگى را در اختیار دارند. آنها مردم را با توسل به تبلیغ پیرامون یک مأموریت خاص و یا علوم ویژه که قرار است، داشته باشند! در پیروى از خودشان گول میزنند. مأموریت خاص عبارت از موعظه حول یک دانش ظاهرا “سرى ” است! که رهبران تصریح میکنند که تنها بر کسانى که به آنها بپیوندند فاش خواهد شد.!
درهمین رابطه فردی شیاد در یکی از روستاهای استان فارس با اغفال خانواده ها با عنوان این مطلب که تنها راه بخت گشایی دختران دعا نویسی بر روی اندام آنها می باشد به دعا نویسی بر روی اندام دختران روی آورده است …

این شخص کذاب مدعی است با دعا نوشتن بر روی سینه و ران دختران بخت آنها باز می شود.

گفتنی است این فرد حدود ۷۰ سال سن دارد و از قدیم به دعا نویسی مشغول بوده و برخی خانواده ها به علت عدم آگاهی به وی مراجعه کرده و او با خواندن صیغه محرمیت اقدام به دعا نویسی روی بدن دختران جوان اقدام می کند.

 

سمن یار بازدید : 7 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

adam khar_www.roozpatogh.ir

 

پلیس پاکستان مرد آدمخواری را به اتهام خوردن یک نوزاد دستگیر کرد. او پیش از این نیز به اتهام آدمخواری دو سال را در زندان سپری کرده و سپس آزاد شده بود.

 

 

پلیس پاکستان روز دوشنبه مردی که به اتفاق برادرش یک نوزاد را خورده بودند، دستگیر کرد. برادر او فرار کرده و پلیس درجستجوی اوست. ظفر اقبال رئیس پلیس روستای داریاخان در ایالت پنجاب که محل سکونت این دو برادر آدمخوار است، گفت: همسایه ها پس از اینکه متوجه رایحه نامطبوعی از خانه این دو برادر شدند با پلیس تماس گرفتند. وی افزود: ماموران در خانه آنها سر یک نوزاد را کشف کردند.
بنابراین ما محمد عارف را به اتهام بی حرمتی به جسد انسان دستگیر کرده ایم. ماموران جستجوی گسترده ای را برای یافتن فرمان علی برادر او آغاز کرده اند.مقامات محلی که از این مورد جدید آدمخواری دو برادر هنوز شوکه هستند، گفتند: محمد عارف و فرمان علی که از طرف خانواده شان از سالها پیش طرد شده اند در خانه کوچکی در روستای داریاخان ایالت پنجاب به دور از همه و بدون هیچ ارتباطی با اهالی زندگی می کردند.
مرد آدمخوار دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد. او گفت که برادرش جسد یک نوزاد را از گورستان مجاور به خانه آورد. آنها جسد را کباب کرده و خوردند.ظفر اقبال تصریح کرد: محمد عارف و فرمان علی دو برادر آدمخوار در سال ۲۰۱۱ به اتهام آدمخواری زندانی شده و سال گذشته آزاد شده بودند. در آن زمان، آنها اجساد تازه دفن شده را از گور بیرون آورده و می خوردند. هنگام دستگیری جسد یک زن جوان در خانه آنها کشف شد که فاقد یک پا بود. این واقعه پاکستان را به لرزه درآورد. دادگاه این دو برادر را به ۲ سال زندان محکوم کرد. امیر عبدالله رئیس پلیس ناحیه بهاکار ایالت پنجاب گفت: در پاکستان هیچ قانون خاصی در ممنوعیت آدمخواری وجود ندارد.

سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

ساپورت رنگ پا

 

با سلامی گرم دیگر به کاربران محترم سایت تفریحی و سرگرمی نوین پاتوق.

اما امروز با یه خبر بسیار جذاب و باحال در خدمتتون هستیم.خبر از ساپورت پوشان هستش البته این یکی با بقیه فرق میکنه ها پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

به گزارش نوین پاتوق به نقل از خبرگذاری شفاف طی هفته گذشته خانه مد ایران از مانتو هایی با پرچم ایران رو نمایی کرده که در این مانتو ها کلمه الله حذف شده است.
عکس و شرح خبر د رادامه مطلب
سمن یار بازدید : 8 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

پترو پروشنکو رئیس جمهور اوکراین می گوید که سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی یک اقدام تروریستی بوده است

هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی عصر امروز به وقت محلی با 288 مسافر و 7 خدمه در شهر تورز در جنوب‌شرق اوکراین سقوط کرده است. همه سرنشینان کشته شده‌اند. استقلال‌طلبان اوکراین و مقامات کی یف یکدیگر را به هدف قرار دادن این پرنده غیرنظامی متهم می کنند ودر این حایل است که مقامات مالزیایی گفته اند که هنوز مدرکی از هدف قرار گرفتن آن در دست نیست.

 

پترو پروشنکو رئیس جمهور اوکراین می گوید که سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی یک اقدام تروریستی بوده است.
ساعتی پس از سقوط این پرنده، وزارت کشور اوکراین مدعی شد که این حادثه در اثر برخورد یک موشک روسی بوده و مسئولیت نیز به گردن استقلال‌طلبان است.
به گزارش آسوشیتدپرس، تاکنون 22 جسد در محل یافت شده است.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درخصوص این حادثه با ولادیمیر پوتین همتای روس خود به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده است.
شبکه تلویزیونی المیادین نیز در خبری به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که پیش از سقوط این هواپیما، یک فروند جنگنده در کنار آن دیده شده است.
شبکه خبری راشاتودی نیز گزارش داد که 23 شهروند آمریکایی در میان قربانیان این حادثه بوده‌اند.
رئیس جمهور روسیه نیز با ارسال پیامی به همتای مالزیایی خود، مراتب تسلیت و همدردی خود را با ملت مالزی به وی ابلاغ کرد.
سمن یار بازدید : 6 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

tajavoz_www.roozpatogh.ir

 

یک مرد که اتاق خواب زن تنها را دید میزد برای تجاوز به او به زور وارد خانه آن شد و ولی زن تنها با یک اسلحه از خود دفاع کرده و او را کشته است و دادگاه نیز حکم به ازادی او گرفته است.

 

 
مایکل استیون اسمیت ۱۸ ساله که زن جوان را در اتاق خوابش از طریق پنجره که روبروی خیابان باز می‌شد دیده بود، به قصد تجاوز جنسی به این زن اقدام به ورود به منزل مسکونی‌اش در پرتویل شهری در شهرستان اوتوگا کرد، که با شلیک گلوله صاحب خانه از پای درآمد.اسمیت با کوبیدن درب منزل زن جوان و تلاش برای شکستن آن، با چاقو صاحب خانه را تهدید می‌کرد تا درب خانه را باز کند.

 

 زن تنها به همراه خواهر زاده‌اش که در منزل مسکونی بودند پس از مسلح شدن و باز کردن درب با شلیک گلوله این فرد را از پای درآورد. با مشاهده تصاویر بدست آمده از دوربین نصب شده در مقابل درب ورودی و ارائه آن به پلیس بازپرس پرونده شلیک زن جوان را در دفاع از خود اعلام کرد و وی را آزاد نمود و افزود: این حق اوست که از خانه و خانواده در مقابل افراد شرور دفاع کند.
سمن یار بازدید : 6 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

101848_203

 اولین دختر لیست ما ۱- ثریا دارابی است این فرد ثریا دارابی که اکنون ۲۹ ساله است در دنیای اینترنت چهره‌ای شناخته شده به حساب می‌آید. آخرین ابتکار او سایتی به نام Zady است که هنوز فعالیتش را شروع نکرده ولی درآمدی ۳/۱ میلیون دلاری از مرکز آموزش ملی آمریکا داشته است. ثریا دارابی پیش از این با راه‌انداختن سایت Foodspotting مشهور شد و ثروت زیادی به دست آورد. در این سایت کاربران می‌توانند، عکس‌ها غذاهای جالب و خوشمزه‌ای را که هر روز می‌خورند، به اشتراک بگذارند. این سایت شاید برای خیلی‌ها حکم وقت‌گذرانی را داشته باشد اما برای پایه‌گذار آن، سودی سه میلیون دلاری داشته است.حال حساب کنید در آمد ماهیانه این دختر به پول ایران چقدر میشود.

دومین دختر امروز در لیست ما ۲-پریسا تبریزی است این فرد پریسا تبریز به عنوان برگ برنده امنیتی گوگل شناخته می‌شود، مدیر گروه مهندسی امنیت اطلاعات گوگل است و بهبود امنیت محصولات گوگل از جمله مرورگر کروم را بر عهده دارد. یک تیم از هکرها زیر نظر پریسا تبریزی با ۲۹ سال سن برای پیدا کردن مشکلات امنیتی محصولات گوگل کار می‌کنند.و جالب است بدانید چندی پیش مدیر گوگل به تعریف از پریسا تبریزی پرداخت.

و سومین و آخرین دختر در لیست ما کسی نیست جز رکسانا ورزا هم به عنوان یکی از چهره‌های جوان و خلاق مایکروسافت شناخته می‌شود که مسئولیت برخی پروژه‌های مهم این شرکت را در اروپا بر عهده دارد.و یکی از ثروتمندان هست و اینکه یکی از مقامات بلند پایه در شرکت مایکروسافت است که میتوانید افتخاری برای ایرانیان باشد.

سمن یار بازدید : 16 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش سمن یار : یک خانم 27 ساله خوش ذوق انگلیسی با هنرمندی روی شکم خانمهای باردار شهرت بسیاری کسب کرده است. وی تا کنون شکم بیش از 130 زن باردار را به زیبایی نقاشی کرده است و این مسئله باعث شده تا زنان زیادی از سراسر بریتانیا برای گرفتن عکس های یادگاری از شکمهای برآمده شان به وی مراجعه کنند.

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

او میگوید : اکثر مادران طرح های خودشان را پیشنهاد میکنند که شامل عکس نوشته های خاص، تصاویری از کتاب های مورد علاقه شان و یا مناظر طبیعی است. در صورتی که شخص طرح خاصی مد نظرش نباشد ما با ارائه آلبوم او را در انتخاب راهنمایی میکنیم. نقاشی روی شکم زنان باردار از چند سال پیش در امریکا شروع شد و اکنون دامنه استقبال از آن به اروپا هم رسیده است.

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 239
  • بازدید کلی : 6,025
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it