loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 15 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

لوو در سومین روز از ماه فوریهٔ ۱۹۶۰ در شهر شونا ایم شوارتزوالد در منتهی‌الیه جنوب غربی آلمان به دنیا آمد. او فوتبال خود را از تیم محل تولدش "شونا” آغاز کرد و تا پایان دوران بازی سابقهٔ حضور در تیم‌هایی هم‌چون آینتراخت فرانکفورت، فرایبورگ و کارلسروهه را تجربه کرد. لوو که بیشتر در تیم‌های دستهٔ دوم بازی می‌کرد (۲۵۲ بازی و ۸۱ گل)، مجموعاً ۵۲ بار در لیگ دسته اول فوتبال آلمان به میدان رفت و ۷ گل هم به ثمر رساند. لو به گمان بسیاری از کارشناسان یکی از موفق ترین مربی‌های تاریخ فوتبال آلمان است.

او با همسرش دانیلا در فرایبورگ زندگی می‌کند.

همسر سرمربی آلمان/عکس

سمن یار بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 معرفی 10 نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن اروپا

 

یوفا فهرست 10 نامزد کسب عنوان برترین بازیکن فوتبال اروپا را اعلام کرد که بیشتر این بازیکنان از تیم بایرن مونیخ هستند. رئال مادرید فصل گذشته موفق شد با برتری برابر آتلتیکو مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابد و دهمین جام این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. با این وجود هنوز هم بلایرن‌مونیخ بیشترین گزینه را در این فهرست دارد.

یوفا دو هفته دیگر سه نامزد اصلی برترین بازیکن فوتبال اروپا را معرفی خواهد کرد تا از بین آن، یک نفر به عنوان برتری بازیکن فوتبال اروپا انتخاب شود.

در زیر معرفی 10 نامزد اصلی برترین بازیکن فوتبال اروپا را می‌بینید:

1- کریستیانو رونالدو (رئال مادرید- پرتغال): این ستاره پرتغالی به احتمال زیاد در فهرست نهایی برترین بازیکن اروپا حضور داشته باشد . رونالدو فصل گذشته موفق شد به عنوان آقای گل لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و رکورد گلزنی در یک فصل این رقابت‌ها را نیز به نام خود ثبت کند. قهرمانی او با رئال مادرید می تواند مهم ترین دلیل برای حضور او در بین سه نامزد نهایی باشد. هر چند یک جام جهانی کابوس‌وار شانس او را برای دریافت این عنوان کم کرده است.

2- آنخل دی‌ماریا (رئال مادرید- آرژانتین): این بازیکن آرژانتینی نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی داشت . دی‌ماریا هر چند گفته می شود قرار است رئال‌مادرید را به زودی ترک کند، اما هنوز هم یکی از سه بازیکن برتر این تیم شناخته می شود. دی‌ماریا در اواسط جام جهانی مصدوم شد و بازی‌های حساس آرژانتین را در این رقابت‌ها از دست داد.

3- فیلیپ لام (بایرن‌مونیخ - آلمان): مدافع بی‌حاشیه فوتبال المان که اعلام بازنشتگی کرده است توانست جام جهانی را در ماراکانا بالای سر ببرد . او در تیم بایرن‌مونیخ نیز سال ها توانست به افتخارات زیادی دست یابد هر چند که فصل گذشته سد بزرگ رئال‌مادرید مانع شد تا این تیم قهرمانی خودش را در لیگ قهرمانان تکرار کند. لام با توجه به قهرمانی با آلمان در جام جهانی شانس زیادی برای حضور در بین نامزد‌های نهایی دارد.

4- مانوئل نویر (بایرن مونیخ - آلمان): تنها دروازه‌بان این فهرست که در بهترین روز های خود حضور دارد . ستاره سابق تیم شالکه با ورود به بایرن‌مونیخ توانست خودش را به عنوان برترین دروازه‌بان جهان معرفی کند. او در جام جهانی نیز بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و شایسته حضئر در این فهرست بود.

5- توماس مولر (بایرن‌مونیخ - آلمان): یکی دیگر از ستاره های تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و توانست کارشناسان یوفا را قانع کند که در این فهرست قرار گیرد . این بازیکن جوان که در دو دوره جام جهانی موفق شده است 10 گل به ثمر برساند می تواند رکورد گلزنی هم‌تیمی‌اش میرسلاو کلوزه را بشکند.

6- آرین روبن (بایرن‌مونیخ - هلند): روبن در جام جهانی توانست ارزش‌های خودش را به خوبی نشان دهد . این بازیکن هلندی در یتم بایرن مونیخ نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشت اما بعید به نظر می‌رسد بتواند به این عنوان ارزشمند دست یابد.

7- لیونل مسی (بارسلونا- آرژانتین): مسی فصل گذشته همران تیمش ناکام بود و نتوانست به هیچ عنوان قهرمانی دست یابد. با این وجود این بازیکن به قدری در جام جهانی خوب کار کرد که توانست نامی برذای خودش در این فهرست دست و پا کند. مسی در جام جهانی به عنوان برترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد اما با در نظر گرفتن این موضوع که او هیچ قهرمانی در فصل گذشته کسب نکرد شانس این ستاره 27 ساله کاهش میابد.

8- لوئیس سوآرس (لیورپول - اروگوئه): غیرمحتمل ترین گزینه برای انتخاب به عنوان برترین بازیکن این رقابت‌ها لوئیس سوآرس است که به تازگی به تیم بارسلونا پیوسته است . حرذکت جنجالی او در بازی تیمش و ایتالیا در جام جهانی باعث شد تا هم خودش با محرومیت سنگین مواجه شود و هم شانسش برای دریافت عنوان برترین بازیکن اروپا کاهش یابد.

9- دیگو کاستا (چلسی - اسپانیا) کاستا فصل گذشته موفق شد با گال‌های مهمش تیمش را به قهرمانی در لیگای اسپانیا برساند تا آتلتیکو پس از سال ها قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کند. این بازیکن که به تازگی به چلسی پیوسته است، تنها بازیکن لیگ انگلیس در این فهرست است.

10- خامس رودریگس (موناکو - کلمبیا): آقای گل جام جهانی 2014 برزیل توانست در جام جهانی ارزش های خود را به خوبی نشان دهد و در این فهرست قرار گیرد. در روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره پیوستن این بازیکن به رئال‌مادرید به گوش رسیده است که می تواند سکوی پرتابی برای رودریگس جوان باشد.

فصل گذشته فرانک ریبری موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد. 

سمن یار بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

تیم‌ملی بسکتبال قهرمان کاپ آسیا شد

 دیدار فینال پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا عصر امروز بین تیم های ایران و تایوان در ووهان چین برگزار شد و تیم ملی کشورمان موفق شد حریف خود را 89 بر 79 شکست داده و برای دومین بار پیاپی قهرمان شود.

دو تیم با شکست چین و فیلیپین راهی دیدار نهایی شده بودند.

مهمد بچیروویچ در این بازی ایران را با ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان فرستاد.

تایوانی‌ها با شکست چین میزبان راهی فینال شده بودند و قدرت خوبی در این رقابت‌‌ها داشتند و بازی سرعتی در دستور کارشان قرار داشت و در حمله و پرتاب‌های سه امتیازی به خوبی عمل کردند.

ملی پوشان کشورمان در این بازی برخلاف دیدار با فیلیپین یک مقدار ناهماهنگ تر بودند و توپ‌های از دست رفته‌شان بیشتر از دیدارهای دیگر بود.

کوارتر اول با نتیجه 26 بر 21 به سود ایران به پایان رسید و کوارتر دوم را تایوانی‌ها 21 بر 16 بردند تا نیمه نخست را دو تیم با حساب 42 بر 42 مساوی به رختکن بروند.

کوارتر سوم باز هم با برتری 24 بر 20  ایران به پایان رسید، اما در حالی که کمتر از دو ثانیه تا پایان بازی مانده بود پرتاب استثنایی بازیکن تایوانی از میانه میدان توپ را وارد سبد ایران کرد تا صحنه زیبایی در بازی رقم بخورد.

در کوار تر چهارم اختلاف امتیاز به 11 امتیاز هم رسید و این نشان از برتری تیم ملی کشورمان داشت.

شاگردان بچیروویچ در کوارتر چهارم هماهنگی بسیار خوبی داشتند و در نهایت موفق شدند بار دیگر آقایی خود را در بسکتبال ایران نشان داده و با حساب 89 بر 79 به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم ملی کشورمان سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و به خوبی از عنوان خود دفاع کرد.

در دیدار رده بندی نیز چینی‌ها مقابل فیلیپین 80 بر 79 شکست را پذیرا شد و در نهایت چهارم شد.

سمن یار بازدید : 18 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

والیبال ایران   آمریکا شنبه ساعت 20

 

از گروه G دور نهایی لیگ جهانی والیبال، ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر استرالیا را شکست داد و با ۶ امتیاز به عنوان صدر نشین به دور نهایی صعود کرد. ایتالیا باید در نیمه نهایی با برزیل تیم (تیم دوم گروه H) روبرو شود.

 

تیم آمریکا نیز با ۳ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد تا در نیمه نهایی با ایران (صدرنشین گروه H) روبرو شود.

ایران برای صعود به دیدار پایانی رقابت‌ها از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) به وقت تهران، به مصاف آمریکا تیم چهارم جدول رده‌بندی جهان می‌رود. ایتالیا و برزیل نیز ساعت ۲۲ با یکدیگر پیکار می‌کنند. ایران و آمریکا در آخرین مصاف رودررو در مسابقات بین قاره‌ای به مصاف هم رفتند که ایران در آن بازی ۳-۲ به برتری رسید.

گروه اول دور پایانی:

۱- ایران ۴ امتیاز

۲- برزیل ۳ امتیاز

۳- روسیه ۲ امتیاز

گروه دوم دور پایانی:

۱- ایتالیا ۶ امتیاز

۲- آمریکا ۳ امتیاز

۳- استرالیا صفر امتیاز


والیبال ایران – آمریکا شنبه ساعت ۲۰

سمن یار بازدید : 14 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 یکی از فعالان گوگل پلاس نوشته است:
 
سی ان ان عربی با گذاشتن یه سری عکس از علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی ایران ، از کاربراش پرسیده آیا این ایرانی زیبا ترین (بخوانید خوش تیپ ترین و جذاب ترین) بازیکن برزیل 2014 است؟
 
تیم آلمان بهترین تیم می شه ، تیم ما هم خوشگل ترین تیم . یاد روزی می افتم که تیم ملی آلمان اومده بود تهران برای مسابقه . یکی از نکاتی که به چشم خیلی از خبرگزاری ها اومده بود نظم و یک دست بودن لباس و ظاهر بازیکنان آلمان در مقابل بی نظمی و صد رنگ پوشیدن و انواع مد بودن بازیکنای ایرانی بود. کاش می تونستیم کمی به فوتبالشون هم بنازیم.

 

این ایرانی زیباترین بازیکن جام جهانی؟!/عکس

سمن یار بازدید : 28 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

شکیرا خواننده کلمبیایی قبل از برگزاری اختتامیه بازیهای جام جهانی در چمن مارکانا به تمرین فوتبال و خوانندگی پرداخت.

به گزارش دیلی خبر خواننده کلمبیایی در اختامیه جام جهانی برزیل خواهند خواند. شکیرا همسر جرارد پیکه به همراه هکاران دیگرش همچون کارلوس سانتانا و ویسلیف جین خواهد خواند.

گفته می شود پیکه در اختتامیه حضور نخواهد داشت اما شکیرا پا روی چمن مارکانا خواهد گذاشت و ترانه "لا لا لا"را روز یکشنبه خواهد خواند.

این مراسم قبل از بازی پایانی جام جهانی بین دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار می گردد.قبل از برگزاری مراسم او به همراه چند تن از دوستانش من جمله کارلوس سانتانا و ویسلیف جین پا روی چمن گذاشت تا به تمرین بپردازد تا با امادگی کامل ظاهر گردد.

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

سمن یار بازدید : 5 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران، این بار در محله زیتون بورنوی استانبول رخ داد اما به خیر گذشت. به گزارش ترکیه آنلاین »

حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران، این بار در محله زیتون بورنوی استانبول رخ داد اما به خیر گذشت.

حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران، این بار در محله زیتون بورنوی استانبول رخ داد اما به خیر گذشت.

به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از رسانه های ترکیه، در پی انفجار در ایستگاه تراموای زیتون بورنو، ساختمان مجاور ایستگاه آتش گرفت و یک زن باردار گرفتار آتش شد اما سرنوشت این زن همانند دو بانوی تهرانی نبود و توانست به کمک ماموران آتش نشانی نجات یابد.

این زن باردار و جنین هشت ماه اش پس از گرفتار شدن در آتش، خود را از طبقه دوم به روی تشک مخصوص پرتاب کرد و توانست جان خود را نجات دهد. رسانه های ترکیه اطلاعاتی درباره سالم بودن جنین این زن باردار ارائه نکردند.

 

 

 

سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

محمد رضا خلعتبری مهاجم پرسپولیس ساعتی بعد از عقد قرارداد رسمی با سپاهان در

صفحه فیسبوکش نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

محمد رضا خلعتبری مهاجم پرسپولیس ساعتی بعد از عقد قرارداد رسمی با سپاهان در صفحه فیسبوکش نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.
خلعتبری در فیسبوک در مورد جدایی از پرسپولیس نوشت:« من را نخواستید. اگر مربیان و کادر فنی مرا می خواستند این طوری نمی شد. برای همه بزرگان پرسپولیس که در کنارشان زندگی کردم و خاطرات خوبی داشتم آرزوی موفقیت می کنم. پرسپولیس را دوست داشتم ولی مرا نخواستند.»
خلعتبری لحظاتی بعد این توئیت را منتشر کرد:«بگذارید بگویند من پولکی بودم. واگذارتان می کنم به خداوند در این ماه عزیز.» و این جمله را به عنوان جمله آخر نوشت: «برای آقای دایی و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.»
سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

خبری به دست مان رسید كه شنیدن آن چندان برای جامعه ورزش كشور خوشایند نیست.

 

یكی از بازیكنان سابق استقلال كه در لیگ برتر فوتبال كشور فعالیت می كند، به دلیل فساد اخلاقی در تیم های پایه و گرفتن پول های خارج از چارچوب از بازیكنان، به زودی بازداشت خواهد شد. 
 
منابع موثق خبر از صدور حكم جلب این مربی جوان می دهند و بعید است او بتواند در ادامه راه كمك حال تیم جدیدش باشد. 
 
شنیده می شود این مربی برای اینكه بازیكنان تیمش از حضور ناگهانی ماموران نیروی انتظامی در تمرین شوكه نشوند حتی زمینه سازی هم كرده و به آنها گفته حاضر نشدم پسر یكی از افراد را برای تیمم بگیرم و آنها رفتند برایم حكم جلب گرفتند!

سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

ساپورت رنگ پا

 

با سلامی گرم دیگر به کاربران محترم سایت تفریحی و سرگرمی نوین پاتوق.

اما امروز با یه خبر بسیار جذاب و باحال در خدمتتون هستیم.خبر از ساپورت پوشان هستش البته این یکی با بقیه فرق میکنه ها پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

به گزارش نوین پاتوق به نقل از خبرگذاری شفاف طی هفته گذشته خانه مد ایران از مانتو هایی با پرچم ایران رو نمایی کرده که در این مانتو ها کلمه الله حذف شده است.
عکس و شرح خبر د رادامه مطلب
سمن یار بازدید : 7 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

 

خبر بسیار خوش نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها!!

هافبک تیم فوتبال استقلال با این باشگاه برای تمدید قرارداد سر مبلغ به توافق رسید.

به گزارش نیون پاتوق به نقل ازسرویس ورزشی جام نیوز، امروز جلسه دوم آندرانیک تیموریان با مسئولان باشگاه استقلال برگزار شد.

در نهایت دو طرف با هم به توافق رسیدند اما تیموریان سر برخی بندهای قراردادی با مسئولان استقلال به تفاهم کامل نرسیده و قرار شد فردا برای تصمیم نهایی و امضای قرارداد به باشگاه رجوع کند.

کامران صاحب پناه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: سر برخی بندهای قراردادی تیموریان وسواس دارد و به همین دلیل قرار شد فردا برای امضا و جواب نهایی به باشگاه بیاید.

وی افزود: سر مبلغ با او به تفاهم رسیده ایم و قطعا مشکلی پیش نمی آید. من به تیموریان هم گفتم باشگاه هایی که مبالغ نجومی می دهند در پایان سال با هم دعوایشان می شود اما ما تعهدی می دهیم که بتوانیم به آن عمل کنیم.

گفتنی است پیش از این ۳ ملی پوش استقلال یعنی خسرو حیدری، امیرحسین صادقی و هاشم بیگ زاده با باشگاه به توافق رسیده و تمدید کرده بودند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 6,024
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it