loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 8 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش سمن یار، محققان موسسه فناوری ماساچوست سال گذشته در تحقیقات خود دریافتند، در هنگام پرش خود به خودی قطرات آب از سطوح بشدت ‌آب‌گریز در حین میعان، امکان دستیابی به مقادیر کمی بار الکتریکی در حین این فرآیند وجود دارد.

نتایج مطالعه جدید این محققان نشان می‌دهد، از این انرژی الکتریسیته می‌توان برای شارژ دستگاه‌های کوچک مانند تلفن همراه یا تبلت استفاده کرد.

این فرآیند به میعان وابسته بوده و نیاز به یک محیط مرطوب، همچنین یک منبع درجه حرارت سردتر از هوای اطراف – مانند غار یا رودخانه – دارد.

چنین سیستمی شامل مجموعه‌ای از صفحات فلزی مسطح چند لایه است که علاوه بر شارژ دستگاه‌ها از طریق رطوبت موجود در هوا، قادر به تولید آب سالم و تمیز است.

از طریق این فرآیند امکان دستیابی به یک میکرو وات یا یک میلیونیوم وات برق در هر سانتی‌متر مربع فراهم می‌شود؛ در این حالت یک مکعب با اضلاع ۵۰ سانتیمتر قادر به شارژ کردن یک تلفن همراه در مدت ۱۲ ساعت خواهد بود.

نتایج این مطالعه در مجله Applied Physics Letters منتشر شده است.

سمن یار بازدید : 10 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

روزه خواری این کودک و به صلیب کشیدن آن توسط داعش

این کودک توسط داعش به صلیب کشیده شده این گروه تروریستی داعش کودک را چندین

ساعت زیر آفتاب به صلیب کشید.سایت خبری "المرصد" به نقل از "الاهرام" نوشت: روی

سینه این کودک کاغذی نصب شده که بر آن نوشته شده بود: "افطار بدون عذر شرعی" به

نظر شما به کار این داعشی ها باید چع گفت؟ البته مردم آن قسمت با دیدن چنین کاری

 شوکه شدند.

سمن یار بازدید : 9 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

hair-122706_640

در این پست سعی می کنیم چند روش مثبت برای داشتن موهای طبیعی و شیک را بیان کنیم:
۱- داشتن رژیم متناسب با سیستم بدن :
سعی کنید هر روز از رژیم یکنواختی تبعیت کنید تا بدن شما به استایل خاصی در این زمینه دست پیدا کند. غذای سبک همراه با مواد غذایی مناسب می تواند در این زمینه به شما کمک کند موادی که شما برای این رژیم غذایی نیازمندید :
۱- تخم مرغ
۲- ماهی
۳-کرفس
۴-سویا و لوبیا
۵-گوشت کوسفند
۶-میوه های تازه
برای داشتن موهای طبیعی خیلی اهمیت دارد که روس و آهن به میزان کافی به بدن شما برسد موادی که به شما معرفی کردیم می توانند به راحتی میزان روی و آهن بدن شما را تامین کنند. مو برای داشتم حالت براق و شاداب نیازمند این مواد معدنی می باشد که به راحتی می تواند موی شما در حالت طبیعی نگه دارد.

۲- استفاده از شامپو:
شمامپو های زیادی به بازار روز دنیا وارد می شوند اما انتخاب درست اصل قضیه می باشد. شما تا چه حد به این موضوع اهمیت می دهید تا چه حد از مو های خود و ویژگی های آن اطلاع دارید. ابتدا باید تعیین کنید که موی شما‌اید چرب ، طبیعی و یا نرم است و بعد از آن باید تعیین کنید چه موادی لازم دارید تا بتوانید شامپوی مناسب را انتخاب کنید

سمن یار بازدید : 30 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Rimedi-per-ritrovare-la-voce

برای داشتن صدای بهتر از همیشه باید یک نکته و سوال را در نظر داشته باشید که‌آیا بازه صدای شما تغییر زیادی را نشان می دهد؟
همیشه وقتی از خواب بلند می شوید آیا صدای شما گرفتگی زیاد و شدیدی را از خود بروز می دهد؟ در این صورت باید نکات زیر را رعایت کنید
۱-استفاده از آب:
هیچوقت با آب سرد قر قره نکنید زیرا که به حنجره ها آسیب جدی وارد می کند. وقتی از خواب بلند می شوید برخوردآب سرد با گلو تاثیر بدی روی حنجره ها می گذارد و باعث انبساط بیش از حد آنها می شود. تا جایی که امکان دارد از خوردن آب یخ بسیار دوری کنید چرا که در پاره شدن تارهای صوتی تاثیر بسزایی دارد.. قر قره کردن با آب ولرم همراه با آب نمک می تواند در بهبود صدای تار های صوتی و حنجره بسیاز مفید و موثر باشد.

۲- تا می توانید آب انار مصرف می کنید و یا رب انار. انار نرم کننده تار های صوتی می باشد و به نوعی می توان گفت در شسشتوی باکتری های حنجره بسیار موثر است و اگر آب انار طبیعی سرور شود بسیار مثمر ثمر می باشد.

سمن یار بازدید : 11 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

حلوا شیر خشک

 طرز تهیه حلوا شیر خشک

مواد لازم :
آرد گندم : ۲ لیوان
شیر خشک : ۱ لیوان
شکر : ۱ لیوان
روغن قنادی : ۲/۵ پیمانه
گلاب : ۱ استکان کوچک
زعفران : کمی
آب : ½ استکان

 

طرز تهیه :

آرد و روغن را در تابه سرخ کنید تا بوی خامی آرد گرفته شود.
سپس شیرخشک را نیز اضافه کنید و خوب هم بزنید.
طبق روال سایر حلواها شکر ، آب ، گلاب و زعفران را بگذارید کمی بجوشد ،در حدی که شکر حل شود و به مواد مرحله قبل بیفزائید.
حلوا را هم بزنید در حدی باید باشد نه خیلی سفت شود نه شل باشد.

در یک دیس بریزید و سطح آن را خوب صاف کنید.
با سر قیف شکوفه درشت طرح گل ها  را بیندازید.
گرده گلها با پودر پسته و برخی با شکلات چیپسی سفید و صورتی است.
دور کشی ها را با بریلو ماستی که طعم خاصی ندارد کشیده شده است.


سمن یار بازدید : 9 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سنت آگاتا یکی از نمادهای ایتالیا محسوب می شود. مهندسان لامبورگینی در این شهر برخی از شناخته شده ترین و غیر معمول ترین خودروها در تاریخ مدرن را به جهان معرفی کرده اند. تنها در نظر گرفتن نام هایی همچون میورا، کانتاش، دیابلو، مورسیه لگو و اونتادور این مساله را ثابت می کند.
در شرایطی که لامبورگینی امپراتوری خود را بر سوپر اسپرت های ۱۲ سیلندر بنا کرده بود، معرفی مدل گایاردو با پیشرانه ۱۰ سیلندر و قیمت مقرون به صرفه نسبت به گاوهای وحشی پیشین لامبورگینی، تردیدهایی را درباره عملکرد این شرکت ایجاد کرد. اما با گذشت یک دهه و معرفی چندین نسخه اختصاصی، گایاردو تمامی شک و تردیدها را از میان برده و عنوان پرفروش ترین مدل لامبورگینی در تاریخ این شرکت را کسب کرده است. بیش از ۱۴ هزار دستگاه گایاردو طی دوران تولید این مدل به فروش رسیده و معرفی جایگزین آن کار آسانی برای لامبورگینی نبوده است.

لامبورگینی هوراکان 2015

 

لامبورگینی مدل هوراکان LP610-4 را به عنوان جایگزین گایاردو معرفی کرده و بار دیگر تعالی مهندسی خود را نشان داده است. اگرچه در کنار گایاردو، هوراکان همانند یک موجود تکامل یافته به نظر می رسد اما شباهت های خانوادگی نیز در آنها ملموس است. از نظر ظاهری، هوراکان دارای خطوطی نرم تر از هر لامبورگینی دیگر طی ۳۰ سال گذشته بوده و برخی ممکن است آن را مدلی با طراحی کمی زنانه نسبت به مدل های پیشین در نظر بگیرند.

 

لامبورگینی هوراکان 2015

 

هوراکان از جدیدترین پیشرانه تنفس طبیعی لامبورگینی و آئودی سود می برد. این پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی توانایی تولید ۶۱۰ اسب بخار نیرو و ۴۱۳ پوندفوت گشتاور را دارد که توسط سامانه چهار چرخ متحرک در حالت عادی ۷۰ درصد نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. البته امکان تقسیم ۵۰-۵۰ نیرو و یا انتقال صد درصدی به محور عقب نیز وجود دارد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با سه ثانیه اعلام شده و در نهایت بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را کسب می کند. تنظیمات سیستم تعلیق پیشرفته هوراکان نیز آن را به گزینه ای فوق العاده حتی برای رانندگی روزمره مبدل کرده است. بی تردید، هوراکان می تواند جانشین خلفی برای گایاردو افسانه ای باشد.

سمن یار بازدید : 9 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش سمن یار، درگزارش این رسانه ها ازجمله خبرگزاری اینترفاکس گفته شده است: بر اثر برخورد زباله فضایی با ایستگاه فضایی بین المللی ، سیستم خنک کن ایستگاه آسیب دید.

این گزارش ها حاکی است : به رغم آسیب دیدگی سیستم خنک کن و رادیاتور ویژه آن، سیستم از کار نیفتاده است.

زباله فضایی به بخش پی 4 قسمت آمریکایی ایستگاه فضایی بین المللی اصابت کرده است. 

با وجود آسیب دیدگی سیستم خنک کن ایستگاه فضایی بین المللی، آمونیاک از آن نشت نکرده است و در حال حاضر کارشناسان فضایی مساله آسیب دیدگی آن را بررسی می کنند.

در حال حاضر سه فضانورد روس، دو آمریکایی و یک آلمانی در حال انجام ماموریت در ایستگاه فضایی بین المللی هستند.

ایستگاه فضایی بین المللی سازه ای یکصد میلیارد دلاری است که فضانوردان و کارشناسان چند کشور ازجمله روسیه و آمریکا در ان به انجام تحقیقات می پردازند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 6,018
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it