loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 10 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

پس از آزادی با قید وثیقه رضا ضراب بازرگان ایرانی مظنون به پولشویی در ترکیه کمتر خبری از او در رسانه ها منتشر می شود.
رسانه های ترکیه روز گذشته جدید ترین تصاویر ضراب را با همسر ترک تبارش ” ابرو گوندش” در بازگشت از سفر تفریحی دو هفته ای شان به یکی از جزایر حاشیه بدروم منتشر کردند.

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

 

عکس های جدید رضا ضراب و ابرو گوندش بعد از آزادی

سمن یار بازدید : 20 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

حرف های گفته شده در تماس تلفنی روحانی با پوتین

 

حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به دنبال اوضاع تاسف بار غزه به ویژه پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی از صبح امروز و کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین، در گفتگوی تلفنی با ولادیمیرپوتین رییس جمهور روسیه، آخرین تحولات مربوطه و اقدامات ضروری در این خصوص را مورد بررسی قرار داد.

حسن روحانی در این مکالمه تلفنی تهاجم رژیم صهیونیستی را اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری خواند که با تداوم محاصره غزه و کشتار زنان و کودکان بیگناه تراژدی غمگینی را دامن زده است که در تاریخ قرن جدید کم سابقه می باشد .

رییس جمهوری با اشاره به ضرورت اقدام فوری مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل در توقف کشتار و سرکوب مردم بی گناه ، خواستار توقف فوری تجاوز این رژیم و محکومیت اقدامات جنایتکارانه و لغو فوری محاصره غزه برای کمک رسانی به مردم به ویژه مجروحین این جنایات شد.

روحانی در این گفتگو به تحولات عراق و سوریه نیز پرداخت و با بیان ضرورت مبارزه با تروریسم که معضلی خطرناک برای منطقه است و با تاکید بر یکپارچگی عراق و وحدت سرزمینی آن کشور، همکاری منطقه ای برای مبارزه قاطع با تروریسم و خشونت و افراط در عراق و ایجاد ثبات جهت تشکیل نهاد های قانونی پس از انتخابات اخیر آن کشور شد.

درادامه این گفتگو ، طرفین آخرین وضعیت روابط فی مابین و مذاکرات هسته ای را نیز مورد بررسی قرار دادند. رییس جمهور کشورمان با مثبت خواندن تحولات روابط دوجانبه و پیشرفت های اجرایی به دنبال توافقات دو کشور در مذاکرات شانگهای ، روند همکاری ها را خوب قلمداد نمود و بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد.

رییس جمهوری روسیه نیز در این گفتگو درخصوص جنایات غزه با اشاره به اقدامات پیشگیرانه خود برای جلوگیری آن کشور به ویژه از آغاز حمله زمینی ، اوضاع غزه را نگران کننده و غیر قابل تحمل خواند و اظهار داشت: کشورهای مؤثر می بایست تمام تلاششان برای آتش بس فوری و رسیدگی به مردم بیگناه را به کار بندند.

پوتین با بیان نگرانی های کشورش در مورد تحولات عراق و ضرورت حمایت از دولت قانونی آن کشور و با تاکید بر وحدت و یکپارچگی عراق، مبارزه با تروریسم را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و خواستار همکاری تمامی کشورهای منطقه در این مبارزه شد.

 

رییس جمهوری روسیه تحولات روابط دوجانبه را مثبت و پیشرفت های مذاکرات اخیر هسته ای را امیدوار کننده خواند و با بیان ضرورت ادامه مذاکرات برای توافق و تاکید بر نقش فعال کشورش در به نتیجه رسیدن این امر، از توسعه همکاریهای دوجانبه ابراز رضایت نموده و بر تداوم اقدامات دو کشور برای ایجاد امنیت منطقه تاکید کرد.

سمن یار بازدید : 6 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

tajavoz_www.roozpatogh.ir

 

یک مرد که اتاق خواب زن تنها را دید میزد برای تجاوز به او به زور وارد خانه آن شد و ولی زن تنها با یک اسلحه از خود دفاع کرده و او را کشته است و دادگاه نیز حکم به ازادی او گرفته است.

 

 
مایکل استیون اسمیت ۱۸ ساله که زن جوان را در اتاق خوابش از طریق پنجره که روبروی خیابان باز می‌شد دیده بود، به قصد تجاوز جنسی به این زن اقدام به ورود به منزل مسکونی‌اش در پرتویل شهری در شهرستان اوتوگا کرد، که با شلیک گلوله صاحب خانه از پای درآمد.اسمیت با کوبیدن درب منزل زن جوان و تلاش برای شکستن آن، با چاقو صاحب خانه را تهدید می‌کرد تا درب خانه را باز کند.

 

 زن تنها به همراه خواهر زاده‌اش که در منزل مسکونی بودند پس از مسلح شدن و باز کردن درب با شلیک گلوله این فرد را از پای درآورد. با مشاهده تصاویر بدست آمده از دوربین نصب شده در مقابل درب ورودی و ارائه آن به پلیس بازپرس پرونده شلیک زن جوان را در دفاع از خود اعلام کرد و وی را آزاد نمود و افزود: این حق اوست که از خانه و خانواده در مقابل افراد شرور دفاع کند.
سمن یار بازدید : 7 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

سمن یار: سازمان ملل برای امدادرسانی به جنگ زدگان غزه خواستار آتش‌بس ۶ ساعته در این منطقه شد.

به گزارش تایمز اسرائیل، سازمان ملل برای امدادرسانی به صدمه دیدگان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه خواستار آتش بس 6 ساعته در این منطقه شد.

سمن یار بازدید : 14 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)
وندي شرمن و ساليوان اعضاي تيم مذاكره كننده آمريكا با معاونين وزير امور خارجه ايران ديدار كردند.
به روایت سمن یار: وندي شرمن و ساليوان اعضاي تيم مذاكره كننده آمريكا با سيد عباس عراقچي و مجيد تخت روانچي معاونين وزير خارجه ايران ديدار كردند. 

پيش از اين ديدار نماينده چين با معاونين وزير امور خارجه كشورمان ديدار كرد. 

ايران و آمريكا امروز چندين دور مذاكره در سطوح مختلف داشته اند. 

يك عصو تيم مذاكره كننده به مهر خبر داد مذاكرات امروز در راستاي بررسي شرايط و زمان تمديد مذاكرات است.
سمن یار بازدید : 5 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر هیاتهایی از این کمیسیون به کشورهای قطر، کویت و عمان پس از ماه رمضان خبر داد.
به گزارش سمن یار: سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ما اظهارداشت: پس از ماه رمضان هیات‌هایی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سفری منطقه‌ای به کشورهای قطر، کویت و عمان سفر خواهند کرد.

وی افزود: به جهت حساسیت منطقه اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برقراری روابط مسالمت‌آمیز با همسایگان است و در همین راستا بر اساس مصوبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هیات‌هایی از کمیسیون امنیت ملی به این کشورها اعزام می‌شوند.
سمن یار بازدید : 6 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

خبر گزاری سمن یار: رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار با رییس پارلمان جدید این کشور خواستار تسریع در تشکیل دولت شد.
نتیجه تصویری برای عمار حکیم
به گزارش شبکه العراقیه:"سید عمار حکیم" روز چهارشنبه با استقبال از "سلیم الجبوری" رییس جدید پارلمان عراق با اشاره به اینکه شهروندان عراقی در انتظار تصویب بسیاری از قوانین در پارلمان جدید که به نفع آنهاست، قرار دارد، خواستار تسریع در تشکیل دولت آتی عراق براساس دیدگاهی آشکار و کابینه ای قدرتمند و منسجم شد.

وی همچنین بر اهمیت جایگاه نظارتی و قانونگذاری پارلمان در عراق تاکید کرد.

سمن یار بازدید : 7 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش خبر گزاری سمن یار ، سیدعبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات امشب در حسینیه فاطمه الزهرا (س)‌ اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ایامی است که همه روزها، شب‌ها و ساعاتش مبارک است و فرصتی است که با خداوند بزرگ ارتباط برقرار کنیم.مسلمان‌‌کشی‌ها در منطقه به دلیل بدفهمی از قرآن است

وی افزود: شب قدر شبی است که اگر درک و

فهم درستی از فضیلت این شب پدیدار شود بشر می‌تواند

موقعیت خود را بشناسد چرا که در این شب مقدس سرنوشت

انسان رقم می‌خورد و ما می‌توانیم برنامه یکساله خود را با

خداوند تنظیم کنیم.

وی به علت ترتیبی نازل شدن قرآن اشاره کرد و گفت:‌ روایت

واقعی وجود دارد که قرآن در 27 ماه رجب و با سوره علق بر پیامبر

نازل شد و از یک سو قرآن کریم می‌فرماید ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم. مفسرین شیعه و سنی معتقدند قرآن یک نزول دفعی و یک نزول تدریجی داشته است.

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت:‌قرآن در طول 23 سال متناسب با نیازهای روز جامعه و به صورت تدریجی نازل شده  است  و آنچه امروز به عنوان قرآن در اختیار ما است با زبان خود پیامبر تنظیم شده است.

موسوی لاری گفت: شب قدر شب احیا و شب قرآن گرفتن بر روی سر است و این خود نماد این است که اندیشه خود را با قرآن تطبیق دهیم.

وی ادامه داد: قرآن کریم در جامعه‌ای نازل شد که در آن عصر عرب دو ویژگی داشت یکی خیلی به مقوله صفاحت و بلاغت اهمیت می‌داد و دیگری اینکه در آن جامعه فقط 17 نفر سواد خواندن و نوشتن داشتند. در حالی که فلسفه قرآن کریم آشنا کردن مردم با یک سلسله اعتقادات، اخلاقیات، حقوق، باید و نبایدها است و مردم باید براساس آن روابط اجتماعی و فردی خود را تنظیم کنند.

وزیر کشور دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: قرآن برای اینکه بتواند انسان‌ها را هدایت کند مخاطبینش باید بتوانند آن را درک کنند و اگر این اتفاق نیفتد تأثیرپذیری قرآن کاهش می‌یافت چرا که قرآن می‌خواست یک سلسله باورهایی که در جامعه وجود دارد را عوض کند.

وی تأکید کرد: در خود قرآن نیز آمده است که ما این آیات را به تدریج به شما (حضرت محمد (ص)) نازل کردیم تا دلگرم شوید. یعنی ارتباط خداوند و پیامبر اکرم یکباره نبوده است بلکه در صورت هر مشکلی خداوند پیام خود را به پیامبر خود می‌فرستاد.

موسوی لاری عمل کردن انسان به آیات را یکی دیگر از خصایص قرآن دانست و گفت:  امروز ما می‌بینیم که در برخی کشورهای حوزه خلیج فارس روزانه هزاران قرآن چاپ و به مردم هدیه می‌شود اما فهم از قرآن زیاد رواج ندارد.

عضو مجمع روحانیون مبارز به حوادث اخیر منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر واقعاً به آیات قرآن جامه عمل می‌پوشاندیم وضع زندگی انسان‌ها این نبود؛ این مسلمان‌‌کشی‌ها به دلیل بدفهمی از قرآن است.

وی گفت: امروز ما می‌بینیم که در برخی از سایت‌های کشورمان خودمان که از پول بیت‌المال تغذیه می‌شوند چقدر تهمت‌ها و انگ‌زدن‌ها وجود دارد.

سمن یار بازدید : 10 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

 روزنامه مردمسالاری در سرمقاله خود نوشت:
 

بيست‌وهفتم تيرماه روز تاريخ‌سازي در ايران معاصر است، روز گذار از جنگ به صلح. روز پذيرش قطعنامه 598 از سوي جمهوري اسلامي ايران.

ايران هرگز چشم به خاک کشور ديگري نداشته و اين براي ما در عرصه بين‌المللي افتخار بزرگي است که تماميت ارضي هيچ دولتي را تهديد و آتش نبردي را شعله‌ور نکرده‌ايم. به همين دليل در روايت رسمي نظام از دوره جنگ با عنوان «دفاع مقدّس» ياد مي‌شود. ايرانيان جنگ‌طلب نيستند امّا پاسخ محکم و قاطعي به متجاوزان خواهند داد و چشمِ طمع هر زياده‌خواهي را کور خواهند کرد. در نبرد با رژيم بعث عراق نيز دفاع جانانه‌اي از خود نشان دادند که حيرت جهانيان را برانگيخت. بنابراين آن‌چه قداست دارد دفاع است و نه جنگ. جنگ، ويران‌گر، خانمان‌سوز و نفرت‌انگيز ولي دفاع، شيرين، مدبّرانه و عزّت‌آفرين است. به همين دليل، آن‌جا که ايران پس از هشت سال دفاع غرورآفرين، صلح را به خانه بازگرداند، هيچ‌کس افسوس نخورد و کسي آن را مُنافي عزّت و مصلحت کشور ندانست.

امّا ديرزماني است طيفي از سياست‌بازانِ تازه‌به‌دوران‌رسيده‌اي که از موفّقيّت‌هاي ديپلماتيک دولت يازدهم که نداي صلح‌طلبي مردم ايران را در جهان طنين‌انداز کرده است، عصباني هستند، با يادآوري اين روز تاريخي و نفي و انکار آن، مي‌خواهند روايت تازه‌اي به تاريخ ببخشند! آن‌ها براي جبران شکست خود در عرصه سياست داخلي به خصوص در يازدهمين انتخابات رياست‌جمهوري، پذيرش قطع‌نامه 598 را منافي عزّت و منافع ايران دانسته و از ادامه جنگ در آن شرايط بحراني سخن مي‌گويند. آن‌ها مي‌خواهند از يک‌سو از بزرگاني چون آيت‌الله هاشمي که پس از هشت سال هجمه بي‌وقفه نتوانستند موقعيّت او را در سياست ايران متزلزل کنند، انتقام بگيرند و از سوي ديگر مانع از تداوم سياست‌هاي بين‌المللي پيروزي‌آفرين دولت روحاني شوند. آن‌ها با يادآوري نقش بي‌بديل آقاي هاشمي در پذيرش قطعنامه، او را عامل اين رخداد عنوان مي‌کنند. در حقيقت آنان گمان کرده‌اند با شباهت‌سازي ميان پذيرش قطع‌نامه 598 و توافق ژنو مي‌توانند امتيازات انکارناپذير اين مذاکرات را نفي کنند. غافل از آن‌که پذيرش قطع‌نامه، نماد شجاعت و عزّت نظام است و نه ضعف و غفلت آن. نمي‌دانم اصلاً اين برادران، سخنان امام و رهبري در اين خصوص را با دقّت مطالعه نموده‌اند يا خير؟!

امام خميني در پيامي که به مناسبت قطعنامه صادر نمود، فرمود:«با توجه به نظر تمامي کار‌شناسان سياسي و نظامي سطح بالاي کشور، که من به تعهّد و دلسوزي و صداقت آنان اعتماد دارم، با قبول قطعنامه و آتش‌بس موافقت نمودم و در مقطع کنوني آن را به مصلحت انقلاب و نظام مي‌‏دانم» آيت‌الله خامنه‌اي نيز در مقام رياست‌جمهوري و از جايگاه امام جمعه تهران در همان روز گفتند:«شجاعت روحي و اخلاقي که در يک لحظه يک موضعي را به خاطر مصلحت اسلام و مسلمين اتخاذ مي‌کند و اعلام مي‌کند که دنيا در مقابل اين موضعگيري ‌متحيّر مي‌ماند؛ اين شجاعت از شجاعت در جنگ بالاتر است اين شجاعتِ اخلاقي و روحي است که کمتر کسي از بزرگان عالم اين قدر توانسته است آن را در اعمال و رفتار خود نشان بدهد» ايشان بعدها در آغاز دوره رهبريِ خويش نيز فرمودند:«در قضيه قطعنامه گفت: کاسه‌ى زهر را نوشيدم. اين تلخى را او تحمّل کرد؛ ولى خداىمتعال به آن بنده صالح عوض داد و هنوز دو سال و اندى نگذشته کاسه‌ى شهد و شيرينى پيروزى را به ملتّش چشاند و کامشان را شيرين کرد» سخن رهبري شفاف‌تر از آن است که نياز به تفسير داشته باشد. ايشان نه‌تنها پذيرش قطعنامه را به معناي شکست تلّقي نمي‌کنند بلکه آن را شيرين و پيروزي‌آفرين قلمداد مي‌کنند. همان‌طور که ايشان گفته‌اند، شجاعت اخلاقي امام در مواجهه با واقعيّت‌هاي عرصه‌هاي داخلي و خارجي بسيار مهم‌تر و بزرگ‌تر از شجاعت مقاومت در برابر دشمن متجاوز است. شجاعت آن نيست که با شعارهايي چون نفي هولوکاست، مصلحت و عزّت ايران عزيز را خدشه‌دار کنيم، بلکه شجاعت آن است که در هنگامه‌هاي سخت و بحراني، مصلحت جامعه و ملّت را بر تشخيص خود ترجيح دهيم و از هياهوي جنجال‌آفرينان نهراسيم. اين همان خطّ راستين امام است که در حدود يک‌سالي که از استقرار دولت يازدهم مي‌گذرد، مشاهده نموده‌ايم. همان‌گونه که ديروز، شجاعت امام و درايت مسئولان وقتِ نظام، سايه جنگ را از اين سرزمين دور کرد، امروز نيز شجاعت امام‌گونه رهبر انقلاب در کنار تدبير دولت محترم؛ اميد را به ايران عزيز بازگردانده است. برادران، دلواپس باشيد يا نباشيد، مهم نيست! نظام با اقتدار و اطمينان راه کسب عزّت و مصلحت ملّت ايران را مي‌پيمايد.

 

سمن یار بازدید : 18 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری چهارشنبه شب و همزمان با نخستین شب از لیالی قدر با حضور در حسینیه فاطمه الزهرا با اشاره به سیر نزول قرآن کریم بر پیامبر اکرم (ص) افزود: عده ای تصور می کنند که قرآن کتاب تفنن است درصورتی که این کتاب برای عمل نازل شده است.


وی یادآور شد: قرآن برای ذکر نازل شده و آمده تا انسان ها از طریق آن به خودباوری و خود آگاهی برسند.

وزیر اسبق کشور اظهار کرد: امروز کشورهای حاشیه خلیج فارس روزانه هزاران جلد قرآن چاپ می کنند و این کتاب ها بین مردم توزیع می شود. در مسجد الحرام نیز شاهدیم همه قرآن قرائت می کنند اما متاسفانه فهم قرآن ترویج نمی شود. 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری ادامه داد: اگر قرآن ملاک عمل در زندگی ما بود امروز وضعمان این گونه نمی شد. 

وی با اشاره به اختلاف میان مسلمانان در دوران ابتدایی بر سر حادث بودن و یا قدیم بودن این کتاب آسمانی و کشته شدن مسلمانان بر سر این اختلافات توضیح داد: آنچه امروز جامعه اسلامی را با مشکل روبه رو کرده کج فهمی از قرآن کریم است. آدمکشی، تکفیرها به این دلیل است که قرآن را ستایش می کنند و بدان عمل نمی کنند.

وزیر اسبق کشورمان با اشاره به برخی دروغ پراکنی ها در سایت های داخلی گفت: متاسفانه امروز برخی سایت ها ارتزاق کننده از بیت المال، اقدام به انتشار تهمت و دروغ می کنند. 

به گفته حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری، ما قرآن را در قالب مسابقات حفظ و قرائت تکریم می کنیم اما در حوزه اخلاق و عمل به آن صفر هستیم.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) اولین قربانی ظاهرگرایی برخی افراد ، در برخورد با قرآن بود. کسانی علی (ع) را به شهادت رساندند که در جنگ نهروان قرائت قرآن آنان ترک نمی شد. این افراد کسانی بودند که تنها الواح قرآن را می دیدند و به دلیل عدم درک از محتوای آن، نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند. 

وزیر اسبق کشور تاکید کرد: اندیشه خوارجی یعنی جمود، ظاهرگرایی و نادیده گرفتن حقوق انسان ها. پرسش اصلی آن که آیا این موضوع تنها مربوط به دیروز است؟ آیا کشورهای دیگر و کشورما این مشکل را نداریم؟ آیا ما با تمسک به قرآن علیه قرآن حرکت نمی کنیم؟ 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 226
  • بازدید کلی : 6,012
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it