loading...
خبرگزاری بین المللی سمن یار
سمن یار بازدید : 31 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

لیلا بلوکات :مشغول شدن به بازیگری مرا از فرش بافی دور کرد. هر وقت از کلاس ورزشی و … فراغت پیدا کنم حتما به سراغ بافتن قالیچه می روم. دیوارهای منزلم از آثاری که خودم بافته ام پر شده است. از سال های دبیرستان به هنر علاقه داشتم، اما قسمت این بود که کارشناسی فرش داشته باشم و این در حالی بود که علاقه اولیه من همیشه بازیگری بوده است.

294368 946 هنرمندان  		ليلا بلوکات: بازيگري مرا از فرش بافي دور کرد!

سمن یار بازدید : 8 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

بسیاری از مردم برای دیدن ستارگان بزرگ سینما و یا موسیقی یه هالیوود لس انجلس می ایند تا ستاره شاید بتوانند ستاره ای را از نزدیک ببینند.جاستین بیبر هم به نظر میرسد دقیقا همین حس را دارد و میخواهد تا جایی که میتواند دیده شود.

اخبار , اخبار فرهنگی , جاستین بیبر

او در حالیکه سوار بر ائودیR8 خود بود برای خریدن یک ساندیچ راهی یک فست فودی در هالیوود شد تا هم شکم خود را سیر کند هم کمی جلب توجه کند.این خواننده ۲۰ ساله کانادایی به تازگی بعد از دو سال جدال با پرونده های خود تبرئه شده است و میتواند با خیال راحت در خیابان های هالیوود جولان بدهد.او در حالیکه منتظر غذای خود از ماشین پیاده شد و با برخی از طرفدارانش که ۹۹ درصد دختر هستند عکس سلفی گرفت.

اخبار , اخبار فرهنگی , جاستین بیبر

سمن یار بازدید : 11 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

عطسه

به گزارش گروه خبرگزاری سمن یار بخش علمی،اریسا معمولاً نه فقط یکبار، نه دوبار، بلکه سه بار پشت سر هم عطسه می کند. به محض اینکه وارد اتومبیل می‌شود، اگر هوای بیرون آفتابی باشد عطسه‌اش می‌‌‌گیرد. پدرش هم همینطور است. وقتی یک آدامس نعنایی دهانش می‌اندازد هم وضع همینطور است.

 
لاریسا که 30 سال دارد، تنها کسی نیست که این وضع را دارد. خیلی‌ها در زمان‌های خاص عطسه‌شان می‌گیرد مثلاً بعد از ورزش کردن، برداشتن ابرویشان، زیر نور آفتاب و ...
 
در زیر به دلایل اینکه چرا در زمان‌های عجیب عطسه‌مان می‌گیرد اشاره می‌کنیم.
 
1.  عطسه کردن از اعصابتان شروع می‌شود. این را نیل کائو متخصص آلرژی و آسم در مرکز آسم و آلرژی گرین ویل می‌گوید.
 
او اینطور توضیح می دهد که سیستم عصبی همه افراد به یک طریق یکسان سیم‌کشی شده است اما پیام‌هایی که در طول این عصب‌ها حرکت می‌کنند، راه‌های متفاوتی برای رفت‌و‌آمد به مغز انتخاب می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود عادت عطسه کردن در افراد مختلف متفاوت باشد.
 
او می‌گوید، "این انتقال عصب‌هاست که به مغزتان می‌گوید که چیزی در بینی شما هست که باید بیرون بیاید!"
 
2.  عطسه کردن از بدنتان محافظت می‌کند. دکتر کائو می‌گوید، "عطسه کردن بخش مهمی از فرایند ایمنی بدن است که کمک می‌کند سالم بمانید."
 
عطسه با پاک کردن بینی از باکتری‌ها و ویروس‌ها از بدنتان محافظت می‌کند. وقتی چیزی وارد بینی شما می‌شود یا با محرکی روبه‌رو می شوید که مرکز عطسه که در پایین ساقه مغز قرار گرفته‌است در مغزتان را تحریک می‌کند، پیام‌هایی سریعاً برای بستن گلو، چشم‌ها و دهانتان فرستاده می‌شود. سپس، عضلات سینه‌تان شدیداً منقبض می‌شوند و بعد عضلات گلویتان به سرعت باز و آزاد می‌‌شوند. درنتیجه این، هوا — به همراه بزاق و ماده مخاطی — با شدت از دهان و بینی‌تان بیرون می‌آید. و همین می‌شود که عطسه می‌کنید.
 
3. عطسه سریع اتفاق می افتد. عطسه ها با سرعت 161 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند. یک عطسه می‌تواند 100،000 میکروب را وارد هوا کند.
 
4. برداشتن ابرو ممکن است موجب عطسه شود. برداشتن ابرو روی عصبی در صورتتان که مسیر بینی را تامین می‌کند اثر می‌گذارد. و در نتیجه عطسه می‌کنید.
 
5. هیچوقت در خواب عطسه نمی‌کنید. وقتی می‌خوابید، اعصاب عطسه هم می‌خوابند و این یعنی وقتی خوابید معمولاً عطسه نمی‌کنید.
 
6. ورزش ممکن است عطسه‌تان بیندازد. دکتر کائو اعتقاد دارد که ورزش موجب عطسه کردن می‌شود. او می‌گوید، وقتی بیش از حد به جسمتان فشار می‌آورید، تنفستان زیاد می‌شود و درنتیجه، بینی و دهانتان خشک می‌شود. به این ترتیب، بینی شما با شروع به ترشح که موجب عطسه می‌شود به این مسئله واکنش می‌دهد.
 
7. طولانی‌ترین عطسه : 978 روز که توسط دونا گرفیت از انگلستان به ثبت رسیده است.
 
8. نور آفتاب موجب عطسه کردن می‌شود. نورآفتاب باعث می‌شود که یکی از هر سه نفر به عطسه بیفتند. البته حساسیت به نورآفتاب مسئله ای ارثی است — این هم یک چیز دیگر که می‌توانید گردن پدر ‌و ‌‌‌مادرتان بیندازید!
 
9. رابطه جنسی هم می‌تواند محرک عطسه باشد. بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید اتفاق می‌افتد. محققان باور دارند که تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک در برخی افراد پیام‌هایی ارسال می‌کند که نه فقط باعث می‌شود این افراد از رابطه جنسی خود لذت ببرند، بلکه بعد از اتمام آن عطسه کنند.
 
10. پرعطسه‌ترین حیوان : ایگوانا. طبق تحقیقات ایگوانا بیشتر از سایر حیوانات عطسه می‌کند. عطسه کردن معمولاً برای بیرون کردن برخی نمک‌های خاص که از محصولات فرعی فرایندهای گوارشی آنهاست اتفاق می‌افتد.
 
11. چطور عطسه را متوقف کنید؟ بااینکه هنوز ثابت نشده است اما نفس کشیدن از راه دهان و گرفتن بینی در آن زمان می‌تواند چاره‌ساز باشد.
 
خرافات مربوط به عطسه
گذشته از این واقعیت‌های عجیب درمورد عطسه، خرافات زیادی هم درمورد عطسه وجود دارد.
 
بعنوان مثال، درست نیست که وقتی عطسه می‌کنید قلبتان می‌ایستد. وقتی سینه‌تان به خاطر عطسه منقبض می‌شود، جریان خونتان هم موقتاً منقبض می‌شود. درنتیجه، ریتم قلبتان تغییر می‌کند اما توقف نمی‌کند.
 
و وقتی عطسه می‌کنید کره چشمتان بیرون نخواهد پرید. بعضی افراد موقع عطسه کردن به طور طبیعی چشم‌هایشان را می‌بندند اما اگر بتوانند آنرا باز نگه دارند، چشم‌هایشان بیرون نخواهد پرید! دکتر کائو می‌گوید، "بااینکه فشارخون پشت چشم موقع عطسه کردن کمی بالا می‌رود اما آنقدر زیاد نیست که چشم‌هایتان را از حدقه بیرون کند."
 
خیلی‌ها هم عقیده دارند وقتی عطسه می‌کنید باید کاری که مشغول انجام آن هستید را متوقف نموده و صبر نمایید برخی نیز اعتقاد دارند دوستی به ملاقاتتان می‌آید و اگر گربه‌تان عطسه کند باران خواهد آمد.
 
درمورد گفتن واژه عافیت باشید بعد از عطسه به همدیگر، دکتر وود توضیح می‌دهد که واژه عطسه به یونانی "pneuma” به معنای روح می‌باشد.
 
او می‌گوید، "دعای خیر عافیت باشد بعد از عطسه از عقاید قدیمی است. در گذشته عطسه را تجربه‌ای نزدیک به مرگ می‌پنداشتند و تصور می‌کردند که دعای خیر روح فرد را از بیرون شدن از بدنش نجات می‌دهد و از وارد شدن شیطان به بدنش جلوگیری می‌کند.
سمن یار بازدید : 12 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون کشور با انتشار عکس زیر در صفحه رسمی خود در فیس بوک نوشت :«دوستان زیادی درباره این خبر روزنامه گل سوال کردن؛ باید خدمتتون عرض کنم تاکنون به طور رسمی ممنوع التصویر بودن ما ابلاغ نشده و انچه هست خبرهایی از گوشه و کناره که می شنویم.»

 نرگس محمدی,  واکنش نرگس محمدی به ممنوع التصویر شدنش

سید جواد هاشمی، سرپرست هنرمندان اعزامی به برزیل نیز چند روز پیش درباره ممنوع الکار شدن برخی هنرمندان پس از بازگشت از این سفر در تلویزیون گفت: خبر ممنوع الکاری هنرمندان را من هم درباره 5 یا 6 نفر از آنها شنیده ام و اگر واقعی باشد واقعاً متاسفم.

سمن یار بازدید : 11 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

حلوا شیر خشک

 طرز تهیه حلوا شیر خشک

مواد لازم :
آرد گندم : ۲ لیوان
شیر خشک : ۱ لیوان
شکر : ۱ لیوان
روغن قنادی : ۲/۵ پیمانه
گلاب : ۱ استکان کوچک
زعفران : کمی
آب : ½ استکان

 

طرز تهیه :

آرد و روغن را در تابه سرخ کنید تا بوی خامی آرد گرفته شود.
سپس شیرخشک را نیز اضافه کنید و خوب هم بزنید.
طبق روال سایر حلواها شکر ، آب ، گلاب و زعفران را بگذارید کمی بجوشد ،در حدی که شکر حل شود و به مواد مرحله قبل بیفزائید.
حلوا را هم بزنید در حدی باید باشد نه خیلی سفت شود نه شل باشد.

در یک دیس بریزید و سطح آن را خوب صاف کنید.
با سر قیف شکوفه درشت طرح گل ها  را بیندازید.
گرده گلها با پودر پسته و برخی با شکلات چیپسی سفید و صورتی است.
دور کشی ها را با بریلو ماستی که طعم خاصی ندارد کشیده شده است.


سمن یار بازدید : 9 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سنت آگاتا یکی از نمادهای ایتالیا محسوب می شود. مهندسان لامبورگینی در این شهر برخی از شناخته شده ترین و غیر معمول ترین خودروها در تاریخ مدرن را به جهان معرفی کرده اند. تنها در نظر گرفتن نام هایی همچون میورا، کانتاش، دیابلو، مورسیه لگو و اونتادور این مساله را ثابت می کند.
در شرایطی که لامبورگینی امپراتوری خود را بر سوپر اسپرت های ۱۲ سیلندر بنا کرده بود، معرفی مدل گایاردو با پیشرانه ۱۰ سیلندر و قیمت مقرون به صرفه نسبت به گاوهای وحشی پیشین لامبورگینی، تردیدهایی را درباره عملکرد این شرکت ایجاد کرد. اما با گذشت یک دهه و معرفی چندین نسخه اختصاصی، گایاردو تمامی شک و تردیدها را از میان برده و عنوان پرفروش ترین مدل لامبورگینی در تاریخ این شرکت را کسب کرده است. بیش از ۱۴ هزار دستگاه گایاردو طی دوران تولید این مدل به فروش رسیده و معرفی جایگزین آن کار آسانی برای لامبورگینی نبوده است.

لامبورگینی هوراکان 2015

 

لامبورگینی مدل هوراکان LP610-4 را به عنوان جایگزین گایاردو معرفی کرده و بار دیگر تعالی مهندسی خود را نشان داده است. اگرچه در کنار گایاردو، هوراکان همانند یک موجود تکامل یافته به نظر می رسد اما شباهت های خانوادگی نیز در آنها ملموس است. از نظر ظاهری، هوراکان دارای خطوطی نرم تر از هر لامبورگینی دیگر طی ۳۰ سال گذشته بوده و برخی ممکن است آن را مدلی با طراحی کمی زنانه نسبت به مدل های پیشین در نظر بگیرند.

 

لامبورگینی هوراکان 2015

 

هوراکان از جدیدترین پیشرانه تنفس طبیعی لامبورگینی و آئودی سود می برد. این پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی توانایی تولید ۶۱۰ اسب بخار نیرو و ۴۱۳ پوندفوت گشتاور را دارد که توسط سامانه چهار چرخ متحرک در حالت عادی ۷۰ درصد نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. البته امکان تقسیم ۵۰-۵۰ نیرو و یا انتقال صد درصدی به محور عقب نیز وجود دارد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با سه ثانیه اعلام شده و در نهایت بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را کسب می کند. تنظیمات سیستم تعلیق پیشرفته هوراکان نیز آن را به گزینه ای فوق العاده حتی برای رانندگی روزمره مبدل کرده است. بی تردید، هوراکان می تواند جانشین خلفی برای گایاردو افسانه ای باشد.

سمن یار بازدید : 28 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

شکیرا خواننده کلمبیایی قبل از برگزاری اختتامیه بازیهای جام جهانی در چمن مارکانا به تمرین فوتبال و خوانندگی پرداخت.

به گزارش دیلی خبر خواننده کلمبیایی در اختامیه جام جهانی برزیل خواهند خواند. شکیرا همسر جرارد پیکه به همراه هکاران دیگرش همچون کارلوس سانتانا و ویسلیف جین خواهد خواند.

گفته می شود پیکه در اختتامیه حضور نخواهد داشت اما شکیرا پا روی چمن مارکانا خواهد گذاشت و ترانه "لا لا لا"را روز یکشنبه خواهد خواند.

این مراسم قبل از بازی پایانی جام جهانی بین دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار می گردد.قبل از برگزاری مراسم او به همراه چند تن از دوستانش من جمله کارلوس سانتانا و ویسلیف جین پا روی چمن گذاشت تا به تمرین بپردازد تا با امادگی کامل ظاهر گردد.

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

 

شکیرا در اختتامیه جام جهانی برزیل پا به توپ می شود! / عکس

سمن یار بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

ساپورت رنگ پا

 

با سلامی گرم دیگر به کاربران محترم سایت تفریحی و سرگرمی نوین پاتوق.

اما امروز با یه خبر بسیار جذاب و باحال در خدمتتون هستیم.خبر از ساپورت پوشان هستش البته این یکی با بقیه فرق میکنه ها پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

به گزارش نوین پاتوق به نقل از خبرگذاری شفاف طی هفته گذشته خانه مد ایران از مانتو هایی با پرچم ایران رو نمایی کرده که در این مانتو ها کلمه الله حذف شده است.
عکس و شرح خبر د رادامه مطلب
سمن یار بازدید : 16 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش سمن یار : یک خانم 27 ساله خوش ذوق انگلیسی با هنرمندی روی شکم خانمهای باردار شهرت بسیاری کسب کرده است. وی تا کنون شکم بیش از 130 زن باردار را به زیبایی نقاشی کرده است و این مسئله باعث شده تا زنان زیادی از سراسر بریتانیا برای گرفتن عکس های یادگاری از شکمهای برآمده شان به وی مراجعه کنند.

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

او میگوید : اکثر مادران طرح های خودشان را پیشنهاد میکنند که شامل عکس نوشته های خاص، تصاویری از کتاب های مورد علاقه شان و یا مناظر طبیعی است. در صورتی که شخص طرح خاصی مد نظرش نباشد ما با ارائه آلبوم او را در انتخاب راهنمایی میکنیم. نقاشی روی شکم زنان باردار از چند سال پیش در امریکا شروع شد و اکنون دامنه استقبال از آن به اروپا هم رسیده است.

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

هنرمندی روی شکم زنان باردار! +تصاویر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 6,000
  • کدهای اختصاصی
    www.websiteha.com
    Testing of Modal Window | Close it